Followers


familia

familia

mOsHi2


.......

>> Tuesday, April 28, 2009

at this momment kat luar umah ujan turun lebat sgt... mcm turut sama memahami gelodak hati budak ni... dua ari nh aku mcm sengaja pencilkan diri aku..ka t opis aku kurang hang out dgn my sis...dgn staff lain pun aku try untuk tidak byk cakap.. just do my work... n aku byk hbis kan mase dgn meng-online... so laptop aku ni mmg memanjang on... tido pun dengan laptop... tak pernah mcm nih.....

aku skunk berkurung..bergelap dalam bilik... lebih senang dgn situasi sebegini... aman... bile 09pun aku sengaja invisible diri.. just untuk 2 3 orang je aku benarkan ... pelik but aku suke!

waktu waktu mcm ni aku tingin sangat nak ader kakak atau abg untuk aku luahkan ape aku rase...but takkan nyer...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP