Followers


familia

familia

mOsHi2


i`m crying

>> Monday, April 27, 2009

aku cube untuk bertahan
but...
akhirnya..
aku tetap cengeng!
aku nangis lagi...
dah terus nangis lagi..
hamburkan 1000 mcm rase yg tertahan dlam benak hati..
sakit.. benci.. menyampah.. penat
segalanya aku hamburkan di suatu sudut..
nape ko buat aku mcm ni!!!
tak cukup ke yg kau kucar kacirkan hidup aku..
mane janji janji ko sebelum ni?!
aku benci sgt..aku benci sgt...!!
dan aku? nape aku bodoh sgt berlembut dgn dia!!! nape?nape perlu aku berlembut sedangkan dia tak penah nak jaga perasaan aku! kenapa aku harus senangkan dia sedangkan dia yg sushkan hidup aku sampai mcm nih!!!
wake up eyfa!!
make something pls.....
----------------------------------------------------------
ah!!!!!! i hate it.. nape hati aku perlu bergolak balik dgn ape yg aku harus buat untuk pertahankan hak aku..
perlu ke aku kasihan kan dia...?
"siapa plak nak kasihankan aku?"
bersabar lagi dan terus bersabar dgn harapan yg mmg takkan ada?
sampai bile nak hbis mcm nih
aku kene gak berkeras.. cukup sudah tempoh aku bagi muka.. aku kene amik tindakan undang kat dia...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP