Followers


familia

familia

mOsHi2


monday monin

>> Monday, April 27, 2009


salam.. malam tadi tak leh tido. panas membahang.. adoiiiii takpe mlm ni boleh tido .. aku pindah bilik.. heheheh arinih aku jadi suri rumah lak.. uiksss apa citer? ermm mama n abah balik kapo so tanggungjawab jatuh kat aku le nak menjaga adik adik aku ni.. so setiap ptg kene la mask ape yg dey all nak.. selalu nyer diaorg akan tinggal note kat atas meja nak mkn ape.. some time jugak diaorg akan msg.. so far pagi nih lum ader ag request dari adik adik ku...


arinih aku kai baji ijau kebaya.. hihihi ermm ni kalii kedua aku kai baju nih.. ikotkan aku dh majok takmo pakai baju ni dah coz baju ni cukup lama nak udahkan mase jahit... tapi sayang la... hihhi


ermm pagi ni ader sket migrain ubat lak tak bawak.. so hope tak getting worst la.. kalau tak ..... mmg aku balik! arinih badan pun rase mcm tak bape nak sedap .. agaknye kureng tido kot.. mlm tadi aku asyik golek golek ajer..dah mcm ayam golek lak...

2 comments:

fasiha April 27, 2009 at 10:25 AM  
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous April 28, 2009 at 12:28 PM  

cute

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP