Followers


familia

familia

mOsHi2


picca tomot

>> Wednesday, April 29, 2009

aku dapat email dari my frens...




salam...pah wat pe? weii thanx so much jemput aku aritu kat pudu mase hang out... sorry lambat wish.. agak bz sgt.. byk kes kene setel... weii aku nak bagitau kat ko.. mase ko g cuci tangan kat kedai mkn aritu.. aku tgk pic ko... dengan lini... sebab lini tanya aku pic tu adik ko ke...hahaahaha


weiii comot la hang!!!! wahhh mmg ko bubah hbis.. sejak bile dak tomboi jadi dak ayu.. aku gelak ngan shahet.. lini ..umi pun sama gelakkan ko.. well patot la ko byk ngadu ngan aku yg ko selalu kene kacau.. aku yg laki ni pun terpegun tgk tranformasi ko.. huuh sorry ceroboh hak peribadi.. ko pun satu jugak...



nape ae mase ko kat sek dulu tak mcm skunk? dulu rempang giler!!!ko saje je kan tak nk tunjuk diri ko tu... nak dressup style dak kampung konon.... hahaaa....siyes aku tak kenal ko la...aku nk pesan kat hang.. jaga diri ko tu... ko tu comelll... bahaye.. jgn jalan sensorang... tau! risau aku dgn kawan aku nih... dun worry sal pic ko tu.. aku tak gtau member lain...



but it really nice ..mcm anak cina!! ko mixed blood ke? weii t balik kedah tau.. aku nak bagitau.. aku nak tunang la bulan tu.. but ko jgn cakap ngan ornag lain.. ko je yg tau selain shahet....but mayb nikah terus kot hahaahaha....



take care frens.... bakal tunang aku a.k.a kawn bek ko kim salam... bye..


balik tau bulan 6!!!!




hah nak tau pic mana satu? mmg bodoh betul la kawan aku nih... boleh gelakkan kan aku... cisss hampeh..


pic ni mase aku dlm keta... nak balik ke kl dari kedah.. mase ni tudung aku kotor.. sebba kene air coke yg adik aku gatal kocak2...


hihs pasni kene jaga.. wat malu aku... dak tomboi... tomboi sgt ke?

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP