Followers


familia

familia

mOsHi2


sardin

>> Tuesday, April 14, 2009

13 april 2009 – isnin

malam tadi aku tido lewat.. gara gara tgk anugerah bintang popular punya pasal… ermm nabil menang!!! Dah agak dah.. coz last year dia yg paling menonjol.. then aku sambung tgk citer anime. .. dah lupe tajuknyer.. then terus terlelap depan tv.. sedar sedar kul 3.. tutup tv then masuk bilik sambung tido.. some how aku tak leh tido.. adoiii.. frust! Dah le tgh2 ujan orang lain sedap tido.. but aku lak tak leh tido.. L

so pepagi ni aku mcm ngantok ngantok sket lor… lepak surau untuk lelap jap.. tapi tak menjadi coz bos aku dtg leh ajak borak borak lak..huhuhuhu potong betuiii….sambil sambil tu aku msg dgn abg aku Tanya condition dia .. yelah dia kan demam campak.. kot kot dah kebah ke.. who noe… aku kan adik yg paling baik.. hehehehhe perah santan ..

arinih kije aku relax… tak bz mcm selalu.. tapi tulah entah nape tetiba boleh tingin nak mkn sardine roll pulak.. adoiyaii.. kecur air liur aku. Terlintas kat benak nak mkn kan.. ader ke jual.? Tgk jam dah kul 10.. sure sure dah hbis dah… erm aku tahan dulu keinginan.. tapi tak kekal lama.. makin menjadi pulak keinginan nak mkn sardine roll tu… hati ni berkira kira nak turun g beli ke tak.. last last turun gak g tgk ader ke tak…

mayb dah rezeki aku kan.. adr tinggal 2 ajer sardine roll.. ape ag dah mcm budak2 aku terus sambar. Then terus naik opis blik…

then usha dulu sardine roll.. dengan lafaz bismillah.. aku ngapppp!!! Ermm biase je tapi setan lebih lebih provoke nafsu aku kan.. coz aku kalau jenis goring yg perah minyak ni aku kurang.. rase nak muntah balik.. ni pun pas habiskan sardine roll tu dah mcm nak terkeluar balik…

then aku sambung wat kije..konsentrasi aku terganggu agi.. kali ni terase nak mkn chock stick lak… adoiiiiiiiii.. ermmm hah!! Ader chupa chupp kan? Hehehehheh ……….

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP