Followers


familia

familia

mOsHi2


Jauh ati (merajuk)

>> Friday, January 02, 2009

ni baru 2hb... but bukanlah permulaan yang baik untuk aku kot.. wah aku ni mmg bermasalah la kan?ader aje tak kene ngan aku.. suei ape!...

entry tahun baru nih aku mmg agak emosional la kot. but tu mmg ape aku tengah rase sekarang. so ni la yang aku boleh share pun kan....pernah tak korung rase jauh hati dengan orang orang yang korang sayang? dulu aku kalau jauh ati itupun cenggitu gitu jelah. tak aderlah nak melarat. but kali nih tak tau la nape kan.. aku teramat jauh ati la. hish dah jadi makin sensitip ka aku? waduhhhhhhhh!

dengan siape aku merajuk? wah dengan parents aku.. pepagi lagi aku dah majuk.. kalau dulu if ader yang mcm kurang sefahaman aku tak aderlah nak ambik hati mcm sekarang aku act. aku mmg tersangat sangat terase ati dengan mama n abah aku. siyes bebetul terase tahap gaban... benda pun tak ader besar sangat isunyer .... tapi entah nape betul betul buat aku terase sangat ati jiwa kewanitaan.. ceh!! alih alih aku terus bawak diri yang terhena nih jejauh.. malas nak cari penyelesaian sebab aku dah terasa ati sangat. hasilnyer aku mengekspresikan ape aku rase dengan aku hempaskan pintu kereta time kat lrt. keciwa bangat deh aku raso...bile tgh tunggu train pun aku jejauh je dengan abah.. mase turun train pun aku cecepat jalan even aku tau abh try nak cakap ngan aku.. aku terase sangat dengan cara diaorg act bile aku nak cakap masalah aku. rase mcm aku nih nothing bagi diaorg.. walahal aku cume mintak tlg ajer tapi diaorang bukan nak tolong tapi ... ah!!! terase sesangat yang aku nih mcm tak ader value je ...

so oleh kerna aku mmg terjauh ati sangat sangat aku pendamlah ape aku rase ni sensorang. takpelah biarlah aku slovekan sendirik masalah aku. tak yah ler nak amik tau ag ape aku jadi pasnih.. so aku mmg terase sangat kan mujurlah activiti aku sabtu ahad ni pack coz nak join kenduri ngan kak ai takderlah aku akan dok umah . biarlah.... so arinih pun aku dah plan nak balik malam.. kecik ati aku.. time aku perlu diaorg tapi ......

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP