Followers


familia

familia

mOsHi2


>> Wednesday, January 28, 2009

Kekonon pas je habis mengemas umah nak g picnic. Yelah adik bongsu aku tu buang tabiat nak g picnic..so abah taknak ler kasi dia sedey ikot je kata adik.. very the unfair one tau.. jeles aku!!!!! So aku nih ngikor jerlah.. just kai tshirt n jeans… serabai habis nih.. tapi last minit tak jadi nak g picnic sebab adik aku geli nak mandi reramai segala bangsa yang ado.. huhuu so abah make a promise yang next wik akan g picnic kat umah nenek sedara kitaorang nun jauh di ulu chepor perok…. Suke lah hati adik aku tu…


So untuk membuang mase abah bawak kitaorang jenjalan n last sekali g wat treatment dia. Bekam lintah… mak kauuuuuuuuuuu geli siot.. aku sampai sekarang terase jer mcm lintah tu dok hisap darah…. Geli… abah aku nih sekarang beliau(ayat skema) amat menitikbertkan kechatan.. segala jenis ubat yang ado.. segala jenis rawatan yang ado summer nak coba… coba kau coba…. So treatment baru dia coba is bekam lintah… sekor RM15 selama mana nak ler.. so abah ni dah wat contract yang every 2 week dia akan wat treatment. Sume sal nak sihat punya pasal.. ader gak ler ku tgk dia wat .. tu pun dari jauh.. tak dernyer aku brani nak tgk dekat dekat..geli!!!
Ader gak aku tgk orang lain yang buat treatment nih kejap jer dah gemuk lintahnyer.. but untuk abah maintain jer.. darah pekat sangat kot… hampir 5 jam aku adik mama jadi penunggu setia untuk treatment dia ajer… yelah dulu dia tunggu kitaorg kalau time hangen kitaorg shopping but kali nih kami nih yang tunggu dia.. sempat lagi abah round round tempat treatment coz bosan duduk jer.. heii.. brani tol abah aku.. mama awal awal dah cabut lari..



betis sape la nih gebu sangat.. hehheheh



Mase otw balik dari treatment tu aku saje je perasaankan diri amik pic.. hahaahha habis serabai sungguh rambut aku…. hhiihi

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP