Followers


familia

familia

mOsHi2


kompius.. mama ke abah?

>> Thursday, January 15, 2009

siyes pale aku ni nak mula migrain pikirkan hal yang satu ini. benda bukan tewok pun tapi sebab kurangnya komunikasi antara aku n famli sejak sejak ni ( almaklum bz keje..blaja.. no time nak jumpe even serumah.. kok ye pun sempat bertegur jap jer weekend baru ader msa)..so aku jadi terpening jap..

cenggini storynyer.. aku ader kasi wit aku untuk abah jadi tukang jaga. wit tu untuk aku sambung lesen aku yang dah tertunggak lama kan.. so mama dah mula bising.. jadi aku tak sempat nak menanya kat parent aku nih so aku kimler posmen karat si angah untuk jadi perantaraan aku ngan mama n abah.. 2day before tu aku ader mention ngan abah.. dia cam blur but bile xplain baru dia hengat....then suh tanya sama my mom ler..

angah jugak tlg tanya sebab aku asyik terlupa jer mlmnyer... so pagi nih aku tingat balik isu nih..awal2 aku dah msg angah suh mintak mama wit tu..mama plak blur cakap abh yang pegang wit tu...aku tepon abah.. dia cakap mama yang peggang wit aku tu..

dahh sudahhhhhhhh sumer dok cakap itu ini.. hampes tol.. pening aku!! mana satu yang betol nih... sampai skunk aku dok berlawan msg 4 penjuru.. msg mama,angah,abah fenin !fenin!.

tulah lame sangat aku peram wit tu.. adoiiiiiiiiiiiiiiiiiii! dey ipah ... ko ni last minit punya person daa...

tak pasal2 aku kene marah ngan abah.. wagrrrhhhhhh sedih !!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP