Followers


familia

familia

mOsHi2


monday mornin yang huru hara...

>> Monday, January 19, 2009

well this morning aku betul betul bikin kacau tu... adoiiiiiiii ipah ipahhhhhhhh! semalam berjaga then tido tak cukup... siap siap bagai kilat then samapi opis aku terlupa benda penting! aku tak bawak kunci rak server yang aku terbawak balik... haiyaaaaaaaaaaa. punch card je then patah balik ke umah.... tunggu lrt pulak.. mujur angah ader tu pun dah lecture aku mcm mcm... hadoiiiiiiiii,... otw nak g lrt aku boleh terpelecok pulak.. sua sueiii betoi.... terhenjut henjut berjalan.. anagh gelak ajer.. then samapi jer lrt aku tepon mama.. huh jgn cakap ler.. kene bebel kejap .. hehee.. so sementara nak tunggu mama sampai untuk hantarkan barang aku tu.. aku likan bekfas kat mama untuk sejukkan hati.. konon tak mau dgr dia leter.. hehehhe
nampak je keta mama aku terus pasang earphone mp3 aku kuat kuat. so t dia lecture aku tak dgr.. siot je kan.. ajar kurang punya anak ! heheehheheeh .. mcm aku bajet bukak pintu dia habis sembur aku.. well ku tak tau dia cakap pe.. aku cume bagi bekfas n sengih.... to b continued mama!! ahahhahahhhaha hampes!!

tunggu lrt pulak nak ke opis.. wahh bapak ramai manusia... blasah jer.. unfortunately aku kene raba pulak.. kuang ajaq betoi ler.... boleh ag amek kesempatan ke atas budak comot lagi comel nih!!!! ... sampai jer opis.. baru aku sedar aku tertinggal wit pulak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hadoiiiiiiiiiiii rupenyer beg merah yang slalu aku kilik tu aku tak bawk.. mujur ler aku ader bawak kad atm.. jap g nak g check ader sen ke tak.....

mood pagi isnin dah hancus..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP