Followers


familia

familia

mOsHi2


getting better

>> Wednesday, January 21, 2009

kalau semalam mood aku mmg di tahap amat menduka citakan.. but today i`m getting better... yo la semalam aku langsung terjejas tahap maksimun kan so arinih aku try untuk tidak memikirkan langsung what were happend before..

what past is past never turn back ...jangan pandang blakang but sekadar nak toleh leh kot hehehehe... hope today tak byk halangan untuk diri aku yang nak kan something new dalam fasa hidup aku....

thanks so much to those people yang byk support aku dalam mengharungi cabaran dugaan emosi yang begitu hebat kacau jiwa aku nih ... time kasih sgt... muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP