Followers


familia

familia

mOsHi2


monday morning..

>> Monday, January 12, 2009

kemalasan benor nak bangun pepagi seawal 5.30. bukan pe aku nak amek turn untuk guna bathroom... sebab bathroom aku still under maintainance so terpakse la wat muka pengemis untuk share bathroom adik adik aku kat atas.. siyes malas gilos nak menapak nek tangga pepagi.. aku orang kedua paling lama guna kemudahan bathroom so nak tak nak kenelah bangun awal kalau idak kompom aku kene bising pepagi..

even dah bangun awal pun aku still dok guling guling kat atas katil empuk. tak terasa pun nak g mandi.. alarm pun munyik aku wat bodo jer.. siyes malas.. sampailah aku tgk jam ag 10 minit kul 6.. terus g lari naik atas.. hmm angah dah guna kene tunggu.. tapi aku ni kelembapan sket so kene cari alternatif lain.. nak tak nak kene la guna jugak bathroom aku tu.. dah desperado la kan.. mujur ader spare apeyang patot ado kn.. terpakselah aku cepat cepat mandi.. wawawawa kompon aku kene marah t guna bathroom.. huuuhu.. gasak.......

solat sume baru la nak siap.... tgk angah dah siap..abah pun dah siap aku je belum... ape ag kalut ler.. aku suh angah tlg kemaskan laptop aku dalam beg.. kemaskan ape yang patot while aku siapkan diri..... ya ampun aku tak ske kalau kelam kabut.. tapi salah aku gak.. gataiii dok lengahkan mase kn... hhuuhuhu...

so nextime kene la pakse diri cik ipah !!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP