Followers


familia

familia

mOsHi2


demam..

>> Sunday, January 11, 2009

tak ske tak ske...! aritu pweot aku dah jahanam sal mkn benda yang kureng. habis pewot aku sampaikan aku terpaksa tanggung sakit. now aku ditambah lak dengan deman.. huhuhuhuhu.. tak bestnyer... mlm tadi dah nak nangis sebab aku rase amatlah tidak confort langsung tido aku.. sejuk.. menggigil then rase sakit sangat.. ah lama gaks ler tak sakit mcm ni.. huhuhuhu nobody noe aku sakit.. kecuali angah bile tgk aku terperap dalam bilik... sakitnyer toksah tanya. bukan demam biase..

hidung aku dah mula berdarah darah sebab panas dalam... habis towel muka aku ader tompok darah... angah suh g clinic tapi aku takmo.. aku sambung tido jer.. hope it will get better soon...

perit tekak ni.. nak mkn pun tak leh.. adoiiii.................

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP