Followers


familia

familia

mOsHi2


berakhir satu penantian..

>> Tuesday, January 27, 2009

wahhh entry kencang habis tuh.. wawawaw ala sebenarnyer tak de papepun... saje bikin kecoh je lebih.. kalau tgk pic kat atas.. punya bersepah umah.. yup sebab aku n famli tgh nak godek godek umah nih untuk make adjustment kat perabot umah..buakn pe coz arinih akan sampai 2 perabot yang aku tempah sejak 3 bulan lepas.... membazir kah?

wahh enggak deh.. ianya satu pelaburan.. t sok sok senang le .. kalau kawen tok sah nak pikir ag.. heehheeh.. hanay 2 je yang siap dari 4 yang aku n abah tempah... so yang akan dibawa direct hanya 2 yakni gobok kaca 3 pintu ngan meja konsul berukor penuh. ikot design aku mintak mase order..aku pun dah lupe la camno designnyer but yang fenting mase aku tgk memula aku mmg puas hati. ikat pewot jugak nak kumpul wit bayor ahahaha.

lori kecik jer kan... but abg jamal ni yang kai baju biru nih.. owner kedai jati kat satu tempat nih dah biase ngan famli kitaorg.. mau tak famli ni punya wat wit kat kedai dia jer.. mungkin sebab mase aku mula mula deal barang ngan dia , dia mmg tau citaraso den kan... so dia pun senang nak berurusan kan.. abg jamal ni aku ingatkan dia ngantor barang customer lain jugak rupenyer idok coz barang aku ajer mmg penuh... ahhahhahahha..

hah ni gobok 3 pintu yang aku tempah..murah jer. memula tgk cam kuning jer but heheheh tipah tertipu.. mmg berat tau!beso gedabak plak.... rupenyer gobok nih lebih 4 inci dari gobok 2 pintu yang aku li sebelum nih. gobok nih aku tak sempat tgk mase baru sampai kat kedai abg jamal.. so sebelum dia usung masuk umah..aku sempat wat spotchek dulu.. harus ma.. kalau kureng sket aku reject! wahhhh superb la.. cume design aku tu orang indon yang buat ni dia varietykan sket. chantek!

susun letak elok elok yer..... punya berat.. nak tau mase nak letakkan cermin kaca punya sush ..rupenyer ader dia punya limit susun dia bukan main letak jer...

c...... gedabak... aku pun tak sampai nak switch on/off plug kat balik gobok tu.. tangan pendek

ni plak meja konsul.. konon nak satu setkan ngan cermin yang aku li sebelum nih..hehhehe mmg aku senyum smapai tinge la coz dah dapat aku nak kan!!


sampaikan tiang kaki pun aku nak lain dari lain. yelah aku nak lain dari orang.. kalau yang aku slalu tgk kaki meja konsul nih ala ala kaki kuda yang kembang but yang aku punya aku nak ader gegelung.. mmg pelik tapi kalau tgk mmg smart....

kan dah ader one set!.. biar lambat asalkan aku dapat kumpul.. aku bukan ader wit nak li sekali bynk.. aku kumpul sket sket n wat design pe ku nak.

lihatlah dunnia.... betapa gelap berat je..sebenarnya ikot kan aku nak lagi saratkan kerawang nih.. but last minit tak jadi...
time ni abah tunjuk skill dia untuk jadi interior design tak bertauliah...hehehhehe... dia punya gobok gempak.... ag mahal aku setakat meja konsul jer,.. cume kerawang je ikot design aku nak.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP