Followers


familia

familia

mOsHi2


jenjalan...

>> Sunday, January 04, 2009

sepanjang minggu pas aku penuh dengan aktiviti best!!! packed dengan aktiviti. so tak de masa nak relax. sejak aku break off aku saje je bzkan diri aku coz aku nak elak dari pikir tapi beselah kekadang tetap jugak terpikir dak...so sekarang aku dah boleh relax sket la....

so aktiviti aku arinih aku g ikot kawan aku ler g bukit jalil coz group keta dia nih ader wat mcm riadah le kan. men boling. ala ala tournament.. walla dia sesuka je. so kawan aku zul ni invite aku untuk sesaja .. aku pun tak ader hal sangat so join ler.. bukan selalu orang nak ajak kan ..... so kul7 lebih dia dah dtg amik aku kat umah coz kene berkumpul kat dataran kompleks bukit jalil around 8. coz nak konvoi untuk g golf country club.

waktu ni tgh tunggu dak group yang lenlain


ape yang aku tau zul citer ader group keta lain yang join aktiviti nih... so mmg ramai le.. cam xcited gak ler.. ater aku bukan penah join cam nih kan.. so dia mewakili myvians le.. untuk xtreme club. co ader lagi la club club lain. mase arrived kat dataran lum ado lagi group keta yang sampai.. kire kitaorg the 1st car n team yang smpai.. then baru la ader dak club viva ape sume... aku ingat tak ramai.. ne tau sekali dah mcm nak wat auto show je.... aku just dok dalam keta la.. takdenya nak kuar .. segan dol.... cume zul la yang kuar untuk jumpe geng dak keta.. aku just dok dalam keta layan novel... byk la keta yang aku tgk penuh dengan sticker, make up kaw kaw .. ader yang nampak ok ader yang ko..sempat gak aku snap pic



bersusun ketaaa.... ni yang sempat aku snap dari dalam keta..jer


antara keta yang ditampal sticker sume make up la ape la..


sempat lagi kawan aku wax. siap bersila.. aku tak tahan pewot nak gelak
ni tgh meeting... suku manusia je nih..

kitaorg bertolak g destinasi seterusnya aroud 9 30 .punya la byk keta yang join.. rase wahhhh.. cam best je... siap ader roadblock! sampai je kat golf club sumer group park keta kat group memasing.. kalau group myvi....myvi... viva..viva.... n so on la.



welcome to bukit jalil golf n country club..

ni group myvi..



ni group viva la vida loca wahhhh!

pengalaman baru buat aku... then we all just walk around la before game bermula. aku ni dah rupa salah masuk kandang je coz aku tak de kenal sesapa melainkan kawan aku zul tu. so aku just wat hal aku.. diam jerk. aku tak took part pun dalam game ni.. coz aku cume just nak join n bagi sokongan je kat kawan aku.aku pun dah warned dia aku takmo join pape.....




antara peserta yang take part..

when the game started.. wahhhhhh mmg happeninng.. kecoh giler!!! aku yang tgk pun wah cam tak cayo jer... perangai yang elok elok trus jadi cam budak!! mmg happening.. aku just dok tgk je diaorg main boling. ...






team kawan aku dapat no 3.. tak sangka coz diaorg punya men sesuka je.. ke longkang ler ape le.. dapat gak no 3.. rezeki kan... berebut time nak separate hadiah... kelakar dol! pas habis sume pakat nak g makan ler.. tu pun 1 hal coz tak tau nak decide mkn kat ner.. lastlast mkn kat kajang dekat ngan tempat aku slalu krusus. well aku happy.. thanx tu zul ajak aku..

1 comments:

Anonymous January 5, 2009 at 4:17 PM  

ur welkam....hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP