Followers


familia

familia

mOsHi2


temperature rising

>> Tuesday, January 06, 2009

lunch time arinih aku skip lagi... mcm ner nak dicipline nih... arinih aku kene wat 2 keja dalam waktu yang amt singkat.... but 2 keje tu bikin ati akun panas...1st aku nak kene g reset balik kad TnG aku tue. mmg masalah la guna kad nih.. eh silap..kad tu ok tapi sistem yang diguna pakai tu tak memuaskan... dan aku yang kene disusahkan untuk menapak g masjid jamek nak g reset... dah pulak tu ader pulak timing kalau nak reset kad tu.. menci betol.....aku tak suke kalau kene mcm nih.. rase mcm nak aje g sound staff yang handle job.... nak reset bukn amek mase lama berjam jam pun..just 2-5 minit jer tapi siap ader timing plak...
dah tu kene line up plak mcm li tiket biase walhal just nak reset kan..sampai turn aku ...

aku : saya nk reset kad saya..

staff pompuan: kul 2 baru boleh...staff takde..

aku : what?! semalam cakap system down..... arinih kene tunggu kul 2 plak.. this time staff takde.. so yang 2 orang kat blakang akak ni tungul ke?
staff pompuan: pukul 2 baru ader staff yang handle cik.. kami tak cukup staff
aku : 2 orang staff kat blakang tu tak tau nak reset ke? pls la tlg jgn buang mase saya boleh tak.. awak ingat saya tak de keje lain selain berulang alik kesini semata mata nak reset sekeping kad bodoh nih yang pihak awak punya prob.. kalau kad ni boleh reset kat setiap kaunter lrt yang ado boleh nih sume nak settle kat sini atau kl central. but bile customer dtg mcm mcm alasan pulak u all bagi.. benda ni bukan amik mase ber jam jam...just nak reset balik je kan..
staff pompuan: pukul 2 cik..
aku : itu bukan jawapan yang saya nak.. awak bleh resetkan?
staff pompuan: boleh cik tapi...
aku: tapi ape benda yang just touch kat panel je kan.. bukan kene bukak ape pun.. rasenyer urusan jual beli tiket tu lagi byk keje.. ni just nak resetkan...
staff laki : maaf cik boleh kami tlg..
aku : saya nak reset but staff ni cakap kul 2...
staff laki : kad cik?
aku bagi kad tak sampai seminit dia pulangkan balik..
aku : time kasih.. tak sampai sejam kan.. ? saya bukan nak tunjuk kurang ajar but customer always right.. jagn kasi alasan yang tak boleh puaskan hati customer... alasan staff tak der tak boleh pakai.... sedangkan 2 orang staff kat blakang tadi yakni awak n sorang lagi tu takader buat ape just cakap2 jer kan...by da way kat sini ader cakap urusan 8 pagi sampai 8mlm so ader replacement staff right? takader alasan yang benda mesin ni pun kene rehat jugak
pas tu aku terus blahhhhhhhhhhhhhhhhhh...
then menapak plak kat ts untuk amik barang hp aku yang aku tak sempat..
at the end.. staff sony cakap ptg sket boleh.. ? sebab nak kene declare serial number ... aku baru pas panas ati... just said.. ptg saya dtg kalau tak siap ..awak yang siap.. then aku blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
temperature aku naik ditgh panas nih oiiiii


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP