Followers


familia

familia

mOsHi2


Patah Tumbuh Hilang Berganti

>> Friday, January 02, 2009

lain mcm je tajuk entry ae.. patah tumbuh hilang berganti...banyak maksud...amat mendalam.. well aku wat ni sebenarnya mungkin untuk sedapkan hati yang tengah gundah gulana takpun untuk tumpang gembira dengan khabar baru dari my x bf adam....



Patah tumbuh hilang berganti..... mcm tulah pepatah yang seswai aku tujukan buat insan bernama adam... esok genap sebulan secara official aku ngan adam bawak hala tuju memasing.. dia sudah pun ada pengganti baru... mungkin ini jalan terbaik untuk dia lupakan aku... kerna aku tau amat berat bagi dia.. termasuk jugaklah aku... aku tumpang gembira dengan khabar baru dari dia.. tapi dalam mase sama aku terkesan sket dalam ati kecik aku nih...
bukan ape.. last time we all discuss terang terang dia cakap sush untuk dia lepaskan aku.. tapi aku berkeras.. but tak sampai seminggu pas jumpe aritu dah ader pengganti baru... sukar la aku nak caya but aku terima andai kata ia betul... aku tumpang gembira bagi pihak dia.

so it means every moment that we both create is nothing bagi dia.. well nape dengan aku ni ae?nape aku perlu emo mcm nih ae? hurmmm.. complicated betol la...
tak tetap pendiriaan kan? huh.. ape aku tengah rase sekarang ni..... aku sedih..aku terkilan..sume ader..

bayangkanlah aku berkeras nak tamatkan hubungan kami.tapi dalam waktu sama aku tau aku sush nak lupakan dia mcm tu.. tapi dah takdir sampai sini je jodoh kami. setiap kali aku datang ts sure aku akan terkenangkan setiap kenangan.. siyes aku boleh list down... setiap kenangan tuh... sampaikan bile aku lalu depan kopitiam.. terbayang je port kitaorg selalu mkn.. kat chicken rice pun sama,.. bahkan sampaikan setiap kali aku lalu kat tempat game aku tingat gelagat dia tgh main battle gear!!!! tingat kenangan berbaris untuk li tiket movie... mkn kat mc d... sume lah... siyes setiap floor kat ts tu aku dah create sweet memory.. paling terkesan bile aku pandang theme park..

sushnye aku nak buang sume kenangan tuh tapi dia ... sekelip mata...well. aku doakan yang terbaik untuk dia n with his new gurlz.. dan untuk aku pulak tibe .. aku kene blaja untuk tabah n kuat untuk berdepan dengan ape yang aku dah decide... tak boleh berpatah balik.....

patah tumbuh hilang berganti....... ya mungkin suatu hari akan tiba waktu aku .. tapi .... cukuplah sudah.....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP