Followers


familia

familia

mOsHi2


cobaan .. gugaan... cabaran...

>> Wednesday, January 07, 2009

pepagi lagi aku dah dapat tekanan. sadis tol.. dari siapa? uhhh tak perlu la aku nak cakap.. rasenyer kalau yang selalu ikot blog ni dah kompom kompom tau siape.. penat sebenarnya kalau mcm nih.. ape aku buat seolah mcm tak boleh jer.... mcm ne r nak dimulakan?


ermmm petang semalam aku dapat msg dari adam.. msg tu mcm ader unsur ketidakpuasan ati . aku pun tak paham ape yang adam maksudkan.... aku abaikan jer.. bateri hp aku pun nyawa nyawa je ... then dia kol aku tak pasan... but bile 2nd call tak sempat jawab hp aku dah out.. dalam ati mesti pikir dia menyumpah aku.. yelah aku terus paranoid .. sebab adam mmg pantang kalau aku tak jawap kol.. tapi hp aku dah out.... dalam hati Allah tau perasaan aku. then bile sampai umah aku charge hp.. ade msg..


sah!! dari adam. kali nih marah marah.. tuduh aku bukan bukan.... cakap aku itu ini lah.. aku tak paham ujung pangkal cerita... try to remember what i`ve done to him but still no answer.. tergantung...
pagi ni aku try called.. byk kali dibiarkan tanpa jawapan.. aku sms cara baik.. then baru dia jawab.. aku tanay baik baik..
dia jawab sume ader dalam blog aku? adoiiii.. well aku assumed yang mayb entry yang wat dia jadi mcm nih coz entry aku jenjalan ngan kawan aku..
dia keep punish me like aku nih teruk sangat...
nape ae.. nape dia perlu act like that sedangkan kami masing masing ada haluan sendiri.. adam dgn kekasih baru.. aku.. hanya hang out dgn kawan.. dan bukan nya ader hubungan khusus.. nape dia perlu pikir every time ader lelaki yang rapat dgn aku .. means aku ader scandal n affair./ Y???? nape harus jadi mcm nih..
sedih sangat aku sebab sebelum ni dia cakap akan hormat keputusan aku..well aku sendiri penah cakap ngan dia selagi aku tak mention siapa yang ada dalam hati aku means i`m still not in serious relationship.... dan sungguh.. aku tak berminat untuk ader hard feeling buat mase nih.. cukup la..serik.. tapi nape dia perlu buat mcm nih.. nape nak jadikan aku musuh..sedangkan aku sendiri hormati dan doakan kebahagiaan dia dgn insan baru...
nape aku diduga sampai mcm nih..sebolehnya aku nak jadikan hubungan kami baik tapi kenapa dia perlu buat aku mcm nih.. nape perlu psiko aku..emosi aku sampai mcm nih? n now satu kerja aku tak boleh nak buat..hanya sebab dia dah psiko emosi aku....
even aku ngan adam break off pun.. nama dia sentiasa aku sebut.. malah aku sentiasa doakan dia tapi nape kene jadi mcm nih... aku tak penah nak pushing dia pressure dia dgn apa apa yang tersisa but... nape setiap kali aku yang kene tanggung n terbeban dengan semua masalah....
i`m out... need some space... lelah hati aku nih.. thanks coz ruined all my day..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP