Followers


familia

familia

mOsHi2


Aku blurrrr...

>> Thursday, January 15, 2009

dunno what happen to me this evening.. aku tetibe blur ajer...agaknyer sebab aku menahan rase ngantok yang teramat sangat thats y aku jadi mcm ini....adushhhhh... tgh ari tadi g meneman kakak aku g wat urusan dia.. so akak aku nih parking kat tempat parking berbayar then suh aku pegang kan kad autopay tu..
then g settle kan sume urusan akak angkat aku ni.. wah bile amik heavy punya lunch aku punya mate ni mcm dah ader giant je dok bergayut... berat mata ni... sempat gaks pinjam bahu kak angkat aku nih tuk lelap jap..

bile dah usai je urusan memasing balik ke parking lot. mencari la mesin auto pay.. jumpe je auto pay memasing tercongok berdiri depan... aku tunggu kak angkat aku kuarkan kad dia la.. same jgk kak angkat aku.. then dia cakap " woi ko berangan ape kad tu kak ai suh ko simpan kan..?" "eh ye ke? adoiiiiiiiiiii blurnyer" then aku pun slumber la carik n masukkan kad then kak angkat aku pun mcm terjangkit mood blurr tu dia masukkan wit RM1 kat tempat masuk kad... adoiiiiiiiiii sama sama blur!!!! gelak la kami! wawaawaaw.. then dia hantar kan samapi depan opis... aku bukak je pintu nyaris moto tu nak terlanggar pintu keta,......... adoiiiiiii nyaris beb!!! blur betol pale aku nih. then jalan ke lif aku boleh terlanggar plak guard kan.. adoiiiiiiiiiiiiii! deiiiii ipah ape kene kamu nih?????

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP