Followers


familia

familia

mOsHi2


Youth 09 Malaysia largest youth lifestle festival

>> Saturday, January 10, 2009



arini sebenarnye aku masih lagi kurang sihat. pewot aku still meragam.. agaknyer aku ke keracunan makanan. takde sorang pun famli aku tau aku tgh sakit.. yelah aku kan still majok. huhuh

aktiviti aku sabtu adalah untuk teman angah g pwtc untuk join YOUTH`09 Malaysia largest youth lifestle festival . sebenarnya aku pun blur gak ape benda la ni kan but sebab aku dah berjanji nak temankan dia aku pun pergi.even still sakit... angah seboleh nak batalkan coz risau condition aku.. mana taknyer muka aku pucat sangat. but aku berkeras taknk hampekan dia.kawan dah excited nak g kan....
so pepagi aku dah watkan keje umah sume.. habis aku proses bilik aku then kul 11 baru la kitaorang g . but aku transit dulu kat bandaraya sebab aku dah lapo.. agaknye sebab aku tak mkn sangat. so we all decide g Kfc. aku just order zinger tower yang baru tu ngan snack plate uuntuk angah... aku just mkn kentang putar ngna coslow...air mineral jer.. sebab pewot aku tak stabil lagi.. unfortunately.. baru je mkn skit aku dah nak termuntah balik...anagh suh aku stop mkn.. takot t lain plak jadi. almaklumlah aku ni bile dah mula sakit amat tewokkkkkk......takleh nak cover !!

pas mkn jer trus ke destinasi ... mcm tak ramai je yang datang sini.. tapi bile dah masuk wahhhh! ramai oooo.. siap line up lagi.. aku pelik bin hairan ler coz ader 4 line yang kene.. blur blur jgk.. suh angah g tanya.. dia biaselah tetiba jadi pokok semalu!!! terpakse la aku nih g tanya... sebab tgk sume dok ngisi borang kan.. takde plak yang ader pas mcm aku.. then ader sorang mamat ni cakap :akak nyer vip pass g trus kat kaunter.... oooo gitu kok.. g ler kaunter.. dia tgk pass then cop kan :youth: kat blakang tangan aku n dapat 1 guddybag dari body shop.... baru aku pasan yang kalau guna vip pass dapat guddybag but kalau yang dok isi borang just dapat flyers jer.. ermm pandai ko angah..............! heheheh dalam guddyback gu ader la setin air.. keycain.. ader bebarang bodyshop..... free!


model guddy bag
cop sirim wawawawa


then kitaorg g ler masuk.. kat blakang pwtc..mak kau.. byk booth! kat main entrance je siap ader graviti yang mmg menunjukkan mmg untuk teenagenyer event!! chantek!! then masuk je ader booth xpax siap ader "university of xpax" wawawa klakor.. tak cun! tak sempat nak amik pic sebab nak lari dari kene tahan untuk diaorg promote hahahaha jht dol!then jenjalan le sekitar ader byk booth jugakk.ader booth hotfm..fly fm...8tv.. celcom...hotlink... ader booth untuk cari khojer.. aderbooth petronas.... ader booth animax.. ader mcm mcm.. tapi aku sempat layan yang show untuk animax... yang ni sape yang hantu anime mmg boleh tgk ler peminat peminat anime ni acting siap dress up mcm watak anime tu.. angah mmg suke bangattttttt.. yelah setiap peserta yang nek atas stage dia leh kenal watak tuh.. mmg hantu anime.. aku yang kenal pun 1 watak jer watak dalam siri "blood +" jer.. u siri aku ske selain dari "jigoku shoujo".. ermm tertunggu gak ler kot kot ader yang lakonkan watak gurlz from hell kan.. kompom best!!!! tapi nan ado ler... tunggu aku kot yang pegangkan watak budak jigoku shoujo!!!! hahhhahahaha




aku sempat g booth rakan muda.. ermmader pameran haiwan..siyes geli geleman aku tgk ular sawa..rase mcm ape jer.. geliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! then ader la sorang nih tarik aku nek atas stage untuk pegang ular sawa albino.. wahhhhhh! ngeri..aku takot.... bukan pe aku kegeliaan teramat sangat! sempat angah candid muka hodoh aku yang tgh tahan geli.. ader satu part tu ular albino nih ler jelirkan lidah kat lengan aku yang terdedah..warghhhhh geli siot mcm akunak jer hempaskan ular tu ke lantai.. geli.... then aku dah cakap tak mo pegang ag dah.. turn angah steady plak dak nih... siap senyum seyum ag.. wahh brani ko! nak tanya org ko takot plak! ape daaaa..............

then pas kitaorang tgk kitaorg g side lain plak coz juri rehat untuk wat keputusan kan. so aku g ler kat 1 side nih wahh ni happening.. satu side untuk dak dak yang aktif sport untk join futsal..basket ball .. satu side untuk sesape yang pasan keta cantek dok gi tayang le keta dia tu... ermm heehehe then satu side ag ader gig show battle of the band! bebudak yang pasan ader bakat boleh ler join.. binngit tinge aku weiiiiiiiiiiiiiii!!! wat style live band!.. mcm nak tercabut je jnatung aku nih... tak lame la coz aku dah tak tahan ler... then kuar g side yang ader booth.. aku spent time dgr mcm forun ler.. ader celebrti join such as sazzy falak..aisyah sinclair juliana aziz( not so sure juliana ape aku main letak jer lah ....) ader zen rina (both from 8tv) ader ais nair n sornag guy ni aku lupe nama nyer(ampun dong) heheheh siyes lawak bangat all the ladies!!! aisyah sinclair lawa sangat! sazzy falak n juliana.. alahai satu saiz dgn aku.. but that time these 2 ladies wear high heel yang 5 inci banding aku yang jst beduk slipper jer mmg ler mcm tak cukup tinggi... hiihi but saiz aku je mak mak bini orang nih.. kecil molek.. awet muda cam aku.. wahh perasan bah.............! pas je habis forum ape lagi ramai la amik kesempatan nak tumpang glam dgn amik gambo ngan all this celeb.. aku pun tumpang sekaki gak le.. bukan selalu kan... hehehhhehe


pas je posing aku wat tawaf terakhir sebelum aku ngan angah lek. cecukup ler dok kat situ.. t kang dapt sms beracun "lupe jalan pulang ke?"huhuhuuuhu

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP