Followers


familia

familia

mOsHi2


i hate this part

>> Friday, January 23, 2009

pagi nh aku mcm bengang semacam je kat somebody nih... sape orang nyer tak yah le tau kan..
sebelum ni ok je until tetiba aku tergerak ati n aku ter discover something yang seolah olah mcm relate dkat aku... sebenarnyer tak baik nak salah sangka kat orang apatah ag untuk something yang belum tentu benar kan.. but ntah nape instinct aku ni kuat menyatakan topik tu betoi betoi relate kat aku. mcm aku nih subject yang boleh dipraktikkan... yang boleh dibincang sesuka hati depa aje kan..

cara diaorg bincang tu mcm aku ni ape jer.. mungkin perasaan aku jer.. yelah aku pun tak tau ape yang diaorg bincang sebab benda tu tergantung tapi aku dapat rase.. feeling aku kuat cakap aku ni mmg bahan topik diaorg,... benci seh! aku mcm nak je g tanya dia n bambu jer .. kuang ajor sgt......

ingat aku ni ape senang jer nak jadi bahan citer... belum tau ag temper aku cam no kan.. ..sial lah!!!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP