Followers


familia

familia

mOsHi2


23th anniversary mama n abah

>> Friday, December 26, 2008

arinih.. ari ulang thun ke 23 usia perkahwinan abah n mama.. 23 tahun.. lame gak tu.. hampir sebaya aku kan.. aku salute sangat dengan abah mama yang sesama manage famili nih... aku kagum dgn cara abah yang slow motion je dalam manage famili ni. maksud slow motion tu mcm dia gunakan pendekatan yang seswai la untuk control setiap isi rumah.. untuk mama pulak.. kesabaran dia jaga makan pakai abah everything aku respect sangat.

abah seorang yang famili man la. so kemana saja dia pergi for sure akan bawak sekali mama. suke sangat tgk.mcm tu jugak mama.. takkan pergi memana kalau tak der abah.melainkan kalau abah kasi keizinan bile adanya aku sebagai peneman kalau abah tak dapat join....

kekadang aku terpikir.. betapa sush sebenarnya nak kukuhkan sesuatu ikatan. byk sangat yang diperlukan untuk manage sesuatu hubungan. alhamdulillah setakat ini hampir 25 tahun abah ngan mama sudh melepasi halangan.

dan aku sebagai anak berdoa agar setiap detik mama n abah sentiasa diberkati.. aku bahagia kalau mama n abah aku bahagia... so untuk celebrate this special moment nih, aku n angah n adik wat something untuk parent kitaorg.. just makan mkan tu ado..

untuk tahun ni aku tak kesah kalau blanje lebih.. asalkan boleh tgh mama n abah happy.. selalu aku la kuat jadi tanduk untuk usik mama n abah.. but untuk tahun ni aku tak ade wat... heheeheh wait n see...


selamat ulang tahun ke 23 mama n abah... semoga ikatan perkahwinan sentiase diberkati..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP