Followers


familia

familia

mOsHi2


novel lagi....

>> Thursday, July 03, 2008



ermmm baru je itu ari aku borong novel.. dis time aku beli lagi 2 novel terbitan buku prima.. wahh mmg hantu novel punya.. so collection novel aku pun makin up ler skunk nih.... 2 novel yang aku beli ni tajuknye " aku cint krya" dengan :andai itu takdirnya"...
aku dah bacer 2 novel tu mln tadi... non stop.. conclusion aku boleh kasi is.. aku lebih suke tajuk "andai itu takdirnya"

sebab ape? sebab citer ni best..sedey sangat...sampaikan air mata aku kuar .. punya sedey garapan plot dia.. eii geram betul aku kat hero dia.. kejam betul seksa bini dia mcm tu... kalau aku pikir watak haris(ombak rindu *alaf 21 ) kejam hah yang ni lagi kejam.. 2 kali @2 peluang yang diberikan bini dia A.k.a leeya tu tapi dia buat jugak kekejaman kat atas bini dia... sedeynyer... tak mustahil citer dalam novel ni penah jadi kat realiti nih....

tapi jgn ingat aku hanya ader collection novel jer.. buku motivasi pun aku ader jugak... yelah kekadang ni diri aku nih kene motivate sikit.. kalau tak ..... huhuhuhuhu ermmm aku plan esok (jumaat) nak beli ag beberapa list yang belum aku ader lagi !!!!!!
* kompom abah aku jaki dengan aku hahahhahahhaah

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP