Followers


familia

familia

mOsHi2


shoppink lagi

>> Wednesday, July 09, 2008


ermm kali nih aku lebih suke untuk shoppink dengan mama.


sebab mama ni taste dia lagi demand dari aku...


bukan makna aku tak pandai nak cari barang sendirik..


tapi aku lebih suke tgk pendapat dari mama.... coz aku n mama satu taste....


kali nih aku shoppink from head to toe...


ape aku shoppink aku selalunyer akan bawak mama ler... heheh but bile shopping kasut aku takkan bawak mama....


sebab??


heheheeeh aderlah.... coz aku ni cerewet sket bab li kasut(eh bukan sumer benda aku cerewet ke?) t cian mama kene ikot aku .... better untuk kasut aku shopping sendirik....
aku borong macam nak angkut sume je balik umah.. mujur mama pegang sket...




sempat jugak aku li handbag.. aku sambar 3 terus...hehehehheheeh buakn selalu ma...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP