Followers


familia

familia

mOsHi2


temperature rising !!!

>> Wednesday, July 16, 2008

arinih aku agak lambat nak post citer.. kepenatan kot..
mental aku. emosi aku... fizikal aku sume kepenatan coz dari pagi sampai ke mlm tak henti2 bekerja..
wah....!!! ape aku nak kongsi kat sini is kelas ISD( information system department) aku untuk sem nih benar2 bikin bukan setakat aku aje but the whole student class in temperature rising... wah!!!
kenapa aku bilang begitu? kerna lect aku PN MASITAH... tak boleh tolerate langsung dengan sumer student nyer... adus.. gawat nih...!

like last nite aku terlambat setengah jam untuk kelas dia... malah ader lagi yang lambat selepas aku attend kelas dia....( well traffic kat kl nih kan amat tidak memuaskan hati ) so dia dengan ANGKUHnyer sound aku...
" u g keje dress up like this ke ?'' dia boleh soal cara pemaikaian aku pulak!!!! selama ni belum ag org komen cara pemaikaian aku ... u noe wat aku just dress a kasual suit jer... pun dia nak pertikaikan..

then she ask me keje kat ner? bile aku jawab dia cakap kenapa tak kuar awal? aku bals blik setiap jawapan dia dengan ati yang dah hangat dari biase jer..... tehn she pass tumpuannyer kat student yang lambat lain.... after that she suggest suh kitaorg ni ( dak2 yang terlambat nih )just drop the subjct for dis semester...(sound yang teramat angkung dari seorang pensyarah...)

dia pertikaikan kenapa kitaorg tak boleh dtg sharp in time...

' ello dengar cini pn masitah .... u suppose to understand the PLK student condition.... don`t ever treat us like full time student that not have any commitment in their own live...
apa ko hengat company kita org keje mcm company bapak kitaorg yang boleh sesuka ati nak kuar bile2 mase jerrrrrrrk?

then u think we can control the traffic on road? sesuka je suh merempit ( if guna moto) bawak lelaju ( if guna keta).. kalau kene saman ko nak bayar ke? ''

geraammm je aku... dah tu boleh pulak kasi hadiah sagu hati kat student lambat... cari an article that related to ISD.... (everytime student late attend the class
) then elobrate in the class... ... ( bayangkan kalau 10 org lambat...then kene denda yang sama sampai bile kelas nak start kalau mase dihabiskan untuk dengar budak elobrate article?).....

end of her class.. ramai yang bukak mulut in complining abour her style.. her attitude and so on... aku pun tak terkecuali untuk komen diri dia yang bagi pandangan kau.. cara dia amat tidak PROFESIONAL.....

plsssslah..... kalau mcm nih untuk sem nih mmg 1 cabaran teramat sgt untuk kelas dia...

P/s : untuk next wik aku nak dtg awal.. if she late 5 minute start the class aku nak soal diapulak.. memndangakn dia cakap dia seorg yang teramat pentingkan mase..... mcmlah aku tak tau yang dia pun lambat start kelas mlm tadi....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP