Followers


familia

familia

mOsHi2


tensi! luahan rase

>> Friday, July 25, 2008

arini aku amat tensi...
sampai migrain....!
benci!!!!

nape ae xader orang nak paham aku!!! nape nak aku aje yang paham diaorg!!!1
eeeeiiiii tak suke lah....
sumer nak blame aku ajer....

aku dah mcm tak ader pendiriaan la skunk nih...
sume nk kene ikot dan arahan ajer..
ape aku ni dah hilang hak ke nak bersuare!!!!!!

ape aku ni dah hilang hak untuk buat keputusan dan pilihan ke?
aku dah besor la bukan budak kecik yang isap puting lagi la.....

kalau berterusan mcm nih aku boleh giler!!!! paham tak!!!!!
nape sumer aku buat ader aje yang protes?!!!!!!!
baik famili...pakwe.. sumenak protes!!!

aku penat la mcm nih... tlg la....
bagi la aku nak rase aman sket...
hidup aku ni dah rupe kene sumpah ajer..
dari kecik masuk sekolah...masuk u .. keje sumernyer nak kene protes oleh orang..

jangan bikin aku memberontak untuk benda aku tak suke....
selama ni aku tak penah nak payahkan otak orang lain pikir aku..
nape sekarang nak pikir?!
nape teruk sangat ke aku nih?
sampai aku tak boleh nak wat keputusan sendiri..

aku tak paham korunk sumer ke atau korang yang tak nak langsung paham kehendak aku!!! umo aku dah 21 tahun..
org cakap umo ni dah boleh wat keputusan sendiri tapi nape aku masih rase dikongkong!!!!!
di kongkong dalam sumer aspek!!!!!!!!!!! i need my own air..

aku tak penah nak buat masalah ngan korunk sume.. nape pakse aku untuk bertindak jadi mcm orang lain... kenapa?!!!!

aku terpaksa jadi oang lain yang aku rasa bukan diri aku!!! akutak dapat nak buat keputusan sendiri....

dan untuk orang aku sayang... family aku..pakwe aku adam... aku dah letih untuk HIDUP ....teramat LETIH untuk jadi orang lain dalam diri aku sendiri... aku hanya mampu mengadu dalam hati aku aje...

if satu ari nanti aku hilangkan diri... usah tangisi aku...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP