Followers


familia

familia

mOsHi2


shoppink - terapi untuk wanita

>> Monday, July 07, 2008

sebut pasal shoppink aku mmg terbeliak bijik mata aku.. hihiihihi ujung minggu pas, aku spentkan 3 ari berturut -turut untuk shoppink sahaja. bayangkan.. all day nite aku shoppink. kuar umah matahari balik bulan.. bayangkan u... mmg aku n family sakan berbelanja. ni kire pakej untuk prepared untuk coming raya jugaklah kot.. (ermm boleh cam gitu?)...

setelah campur tolak bahagi sume aku anggarkan untuk aku sahaja aku dah belanja dalam ribuan lemon...Rmxxxx.xx (ayoyo.... apa ini dak kicik??) dalam sejarah jugaklah coz shoppink dalam ammount sebesar itu just untuk 3 ari aje? ermm boros kah aku? ermm well c k.....hikhikhikhiiiiii....


shoppink _ day 1 (jumaat) -


kebetulan aku kije balik awal jumat pas.. dalam lunch hour(solat jumaat) aku terus balik umah tukar baju . taknak lah shoppink dengan baju kurung. tak seswai u alls....
modus operandi of cozlah aku akan jenjaln dulu survey2 kat kedai -kedai yang sedap mata aku tgk... destinasi kat area jalan TAR je dulu... ermm aku borong kain ela kat setiap butik untuk aku ajer aku ambik 4 pasang? (gile ape!) aderlah dekat sejam aku habiskan mase kat butik tu nak pilih maner yang berkenan di hati... pening jugak mat bangla tu nak guntingkan kain untuk aku.. dah dapat aku bayar...
ammount yang aku bayar just untuk baju aku... (gile boros siul...)
then aku nile dah dapat aje kain aku terus beli tudung.. pakej sekali.... nanti time pose takderlah nak ingat sangat..(ermm ag mahal time pose)...
bab li tudung nih mama aku n angah awal2 ag dah warn aku...mulut jgn laser ye!
aku mmg agak cerewet bile masuk bab tudung... hiihihihihihi mulut pun cerewet jugak bah....
hampir sume kedai tudung yang ader kat jalan TAR tu aku masuk.... tapi aku langsung tak beli pun...
bile aku bekenan warna dia corak pulak hampeh...
dah elok ader warna n sulam kualiti kain pulak macam ape....
mulut aku dah bising mcm murai tercabut ekor...
eh hello! ingat aku tak tau nak bezakan mane 1 bawal no.1 ngan yang tak ader no.... last last aku suh je mama aku belikan dulu tudung untuk angah jer....mama aku tgh sakan memilih tudung untuk angah bawak balik college dia nanti.......
ni muka monyok aku bile tensi cari tudung tak dapet....

mmg penat aku ptg tu... tapi tak jugak serik2 coz aku separate dengan famli aku pas abah join kitaorg shoppink ( time tu dia dah habis kije),... aku cakap aku nak g sg wang pulak...with my lovely boy,Adam... aku jumpe dia n kitorg g destinasi yang jadi pilihan.. aku tak jadi nak g sg wang. but shoppink kat time square jer.... time tu aku cucuklah adam ni shoppink gak... tak syiokler kalau aku shoppink sorang jer... yer tak?
dalam 4 jam aku shoppink dapat jugaklah sepasang kasut... tu pun aku tak puas ati gak sebab aku dah nekad nak dapat 2 pasang but tgk design pun mcm kureng jer... adam pun dapat sepasang snekers dia..... putih lagi.... ermm nak tau niat adam shoppink kali nih nak cari sumer items kaler putih......(buang tebiat ke?)..... kau tak ske kaler putih so aku dia jer n bagi sokongan padu jerlah...

aku pun ader gak shoppink beg untuk angah.. coz dia dah nak masuk college kan.. aku beduk 2 kind design yang comel.... ermm jeles nih.. at da same time kak ai tepon aku nak dtg umah aku untuk jumpe mama. nak tempah baju raya kot... terbantut seketika program aku.. coz kene arrange time untuk jumpe.. coz kak ai nak jumpe sangat mama. pot pet pot pet.. aku set 9.30 mlm.. so aku kene bekejar sket lah aritu... balik aku tunggu kak ai kat lrt pandan jaya.. tumpang dia coz abah aku mogok tak nak ambik aku...heheeheeh.... penat. aku tgk pakwe aku lagi penat.. coz dia beria2 nak menjinjit barang aku.. campur dengan barang dia ag....? tak rupe mcm kes mendera ke?
sampai umah je borak plak ngan kak ai.. mama dia ..adik dia... hah mmg lewat... tapi best... byk jugak kak ai tempah baju... aku dah gerenti mcm tak sempat je siap baju aku nih sebelum raya...
mama mcm tau tau je ape aku pikir... ader dia dah siap mention

" baju korunk adik beradik pas raya baru siap ye..." harap maaf? tercengang aku?!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP