Followers


familia

familia

mOsHi2


ngantok....

>> Friday, July 04, 2008

arini aku datang kije dalam keadaan yang mata kuyu.. tahan ngantok punya pasal... ape sebab? sebab aku dah 2 malam tak boleh tito.... jadi kelawar tgh malam buta kat umah aku a.k.a jaga tak bergaji....... nak kata aku dah terlebih tido.. tak jugak aku terkurang tido...mungkin sebb lately nih aku dalam proses ganti pose (belum bayor pose ag) so mase aku bukak pose tu aku melantak tak hengat punya so aku jadi overload kat pewot aku nih. so sebab terkenyang sangat aku hanya mampu tido untuk 2 jam je pastu terus berjaga sampai pagi..... then siap terus g khojer...

malam pertama aku isi masa aku dengan kejot mama abah aku teman aku kat bawah.. borak-borak.....(jahat seh jaki kan org tido dol).. malam kedua aku dah mati akal tak tau nak wat pe.. melilau lah aku kat bawah umah aku.....last2 aku suh adam teman aku (msg ) sampai pagi... ahaks.. !!!! sambil2 tu aku pulun bacer novel baru yang aku sempat beli petang semalam... baru habis 1 ader ag 1 nak habiskan... (so sowi novel tu aku tak post kat entri nih coz aku terlupe nak ambik picnyer..:P).... ngantok seh... dahler suasana opis aku nih sejuk.. wah aglah bertambah perasaan aku nak tido kat blakang partition tempat aku ni...(1 sudut tempat staff kat sini curi tulang) mata aku nih dah tak leh nak bertahan ag nih... sal aku ingat nak g bank cashkan wit untuk shopping je aku gagahkan diri aku bertahan....

ermm sebut sal shopping...ni yang aku tak sabo nih... dah byk benda dalam pale otak aku nih yang aku dah listkan... bulan nih mayb aku shopping kaw kaw kot... alamak. terlebih sudah!!

list aku nak li :-
handbag baru
kasut baru ( wah baru minggu pas aku li.... seminggu 1 kasut aku shopping)* aku hantu kasut :P
wah ubat aku jgn lupa ye........
wallet baru...(paling penting! yang ado ni dah tak cukup nak simpan kad..wit..)

ermm sebenarnyer 3 item tu je yang aku betul2 nak li.. yang lain tu aku ader gak pikir but tgk jugak maner yang seswai....

esok aku nak li barang besor.....

furniture aku tempah itu ari dah siap ke?hmmm.... ?!

shopping is gurlz bestfrenz......!!! erkk leh guna ke pepatah tu?

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP