Followers


familia

familia

mOsHi2


salah faham ajer...

>> Friday, July 18, 2008

pagi nih data center kecoh kejap. ni sume gara gara sms yang aku dapat lah... patotnya aku arinih bertukar kije dengan en fir kite ye... aku masuk kul 10 pagi.. sebetulnya keje aku masuk kul 7 pagi....... but aku bertukar syif untuk masuk lewat .....ntah mcm ne ntah mlm tadi aku dapat msg dari en ahmad ( teman keje aku untuk pagi) " i mc esok'' (refer pada ari ni jumaat)... so secara autonyer takkan boleh ader kekosongan seorg staff untuk pagi.. jadi aku nih yang patot masuk lewat kul 10 pagi di awalkan untuk cover keje en ahmad untuk duty dengan en fir....

aku ni punya berangan dapat bangun lewat sket...tapi hancur tgh jalan bile dapat sms tu...nak tak nak aku kene bangun awal mcm selalu untuk kije.... hurmmmmm..so. sampai aje aku kat data center, aku mcm malas 1 macam je nak wat keje backup server mcm selalu....aku boleh duduk termenung mcm ikan termenung kat pasar dari buat keje backup.... until lah tetiba en mad dtg ..aku terkezuttt.. "eh cik mad, bukan mc ke arinih? "ayat bodoh aku..

''bile i mcm pulak arinih?''
"eh saya dapat sms kate cik mad mc.... " aku siap tunjuk sms yang aku dapat..
dia boleh gelak ajer.... siot jer...
ah sudah!!!bermakna untuk pagi ni akan ader 3 orang duty... so sebelah ptg akan jadi sorg....

then bile en fir dtg dia pun pelik la nape aku boleh tercongok kat opis... until aku citer ape jadi ...geleng pale la dia..
en mad cakap mayb anak dia tersend lagi msg yang sama coz ari selasa dia mc...

adoi.... next time jgn kasi lorrr anak main hp.. bikin suspens jer.... aku jugak yang susah... so aku dah plan aku tak nak keje ptg nih..

pasni aku kene lebih peka..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP