Followers


familia

familia

mOsHi2


yahoooo!!!! system smsm dah okek!

>> Thursday, July 24, 2008


mcm ner nak citer ae? setelah hampir 3 bulan aku tak leh nak tgk payslip on9 aku sebab aku punya pasword bengong ... akhirnya kini pasti.... aku dah boleh tgk mcm biase... hehehheheehh
sonok aku.... maunyer tak selama ni org lain tgk payslip aku terpinga pinga cam ner lah gaji aku.. even boleh dapat tau kat akaun bank tapi tak puas ati coz nak jugak tgk penyata tu kan.....

mesti you alls tetanya tanya nape punya lama masa yang di ambik nak slove kan.. walhal benda kecik jer...
meh aku nak habaq... coz setiap password yang admin bagi tak boleh nak log in.. sampaikan aku dah nek bengang la.... berkali kali aku kene mohon balik system untuk rest balik password baru aku... hampeh kan..
setiap kali password admin kasi , bile log in " your account are disable'' yang kuor.....

but skunk tak lagi.... aku dah leh tgk.. thanx kak zihan....

ermmm baru je pagi tadi mase bekfast ngadu ngan kak ai sal nih dah leh tgk hihihihihi

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP