Followers


familia

familia

mOsHi2


sardin king cup?!

>> Tuesday, July 22, 2008

pepagi lagi aku kene settle kan sume hal tertunggak aku... mcm mcm hal....
1. jumpe angah kat kampus (amik assignment aku yang dia tlg buatkan)
2. g MARA ask bout my money..
3 g MAYBANK(JRL) depan opis aku tanya pasal duit aku jugak yang kene rompak dalam ATM..
4. g UITM mintak borang manual isi subject! hampeh.....
5. jumpe lect En. Yamin ( diskusi about pengecualian kelas)

nak tak nak kene bangun awal arini.. oleh sebab aku nih mempunyai kelembaban yang boleh dikatakan ........ so aku kene cepat berurusan..
mama aku pun dah mula bising time aku tgh shower pagi tadi suh aku cepatkan sume benda yang aku dah plan... adoi.....

aku suh mama antar ke LRT,.... wah lain mcm jer org arinih.. kepadatan yang amat luar biase... nape ae? hmmmmm mushkil nih... punya la sesak dek orang ramai.. aku ingat aku slah tempat.. kot kot lah kat kawasan putra line ke.. but ini kat star line beb!!!

samapi je train.. alamak tak boleh masuk.. jgn kata nak mintak ruang.. nak nyelit pun tak boleh dah pack!!! mcm sardin dalam tin!!.. aku just dapat tgk jer train padat tu lalu n wait for another train... tak sampai 2 mint train lain dtg.. hah kali nih aku mmg terpakse penting diri untuk nyelit di tengah tengah kebanjiran kepadatan manusia dalam gerabak !!! aku nakcepat coz dah janji ngan angah untuk jumpe dia kat kampus by 9 am... ya ampun.. punya lah padat sampai aku tak dapat nak tgk bawah.. nak gerak sket pun ttak leh.. so sorry nak amik pic pun tak boleh coz keadaan yang kurang seswai.... aku time tu ingat handbag aku... hp aku.. bukan pe takot peristiwa dulu dulu jadik lagi.. wat niaya ajer... cukup lah 2 kali jadi kat aku.....

oleh sebab kepadatan teramat.. aku decide nak guna ulat bulu (monorel) je dari hang tuah ke kampus angah... tak sanggup aku nak tahan... mujur org tak ramai kat dalam 'ulat bulu' (monorel) tue.. tapi padat jugak lah..... mujur aku sempat sampai kampus angah sharp on time even terlewat 1 minit jer... hehehheheheh settle sume aku terus g MARA..

kekadang aku terase cam nak guna jer kelebihan yang ada untuk berurusan dengan MARA nih.. kalau org luar nak berurusan lambat ajer..... naik menyampah aku! puas la aku diskusi dgn staff nyer.. last2 pegawai tu tak ader pulak..... adoiiiiii apa nih punya service ooooooiiiiiiii!!! tak kire esok aku nak suh abah aku teman aku jumpe direct dengan orang atasan dia!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP