Followers


familia

familia

mOsHi2


accieden langgor pintu.....

>> Thursday, July 31, 2008

agaknye ni la kot balasan untuk aku sebab buat abah aku nangis......? ermm arini aku kije pun tak tenang... sume keje aku mcm kureng rencah ajer... ader je aku tersilap... ape la aku nih,..

ape aku nak citer ni is aku acciden sket jer......tapi kesan dia wahhh kasi gegarrrrrr punya.. siyes dalam byk byk pelanggaran aku penah kene ni lah yang paling biul aku leh raso.


ceng gini ....aku arini boleh tahan bz la kan coz ramai audit.. vendor dtg untuk buat server kan.. dalam mase sama byk plak kol yang nak suh wat restore .... senior aku en zub tgh layan vendor dengan admin.. so aku nih dengan rase rajin buatla restore....

lupe plak arini pihak vendor pun buat chek up server kan.. so aku kene open sume bilik bilik server and rak yang nak di buat spot cek.. so untuk 1 bilik ni aku mmg dah open pintunyer luas2 untuk memudahkan pihak vendor buat keje n aku jugak tak yah nak ulang alik g bukak pintu.. aku pun senang...
aku pun amik tape yang nak di restore tu.. sambil jalan belek2 tapenyer until la... "bammmmmmmmm" adoi gegar aku rase !!! aku tgk pintu kace server room tu gegar jer.... pale aku plak sakit..... mcm kene hempap dgn barang! skitnyer..... gelap kejap aku rase... bile dah ok aku tgk kot kot ader org tgk aku langgar pintu kaca.. naseb bek tak de.. kalau tak malu... adoiiiii sakit dol.. aku rase cam benjol je pale aku... siyes aku terus rase pening teramat sangat...

sapela yang tutup balik pintu ni ae? adoiii mmg ajar kurang tol! tak pasal2 aku cium pintu tau!

balik meja aku jer.. senior aku en zub tanya " bunyi ape kuat kat blakng tue?'' sambil buat muka toyer.. " tape jatuh" hahahaha dia tak tau aku terlanggorr pintu mcm nak pecah ajer!!! mujur tak de cctv kalau tak,.........

siyes sakit giler.. balik je aku belek2 pale aku.. mcm luka sket coz aku rase pedih bile kene air.... mama n abah aku ketawe aje bile aku citer aku langgar pintu... hampeh seh!!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP