Followers


familia

familia

mOsHi2


sakit ati + hujan + lewat

>> Tuesday, July 08, 2008

pagi nih mood aku serta merta bubah. aku nak hangin satu badan ajer....kene jugak cari sorang mangsa untuk aku hamburkan segala amarah aku nih.......boleh tak? sape sudi angkat kaki?

aku selalu dengar orang cakap "hormati orang tua" ... relevan ke? mungkin satu sudut kita mmg wajib untuk hormat orang tua kan.. tapi untuk kes aku pagi nih.... hilang sudah bah rase hormat aku kat sorang rentua (tua tak la tua sangat but dalam umo 40++ la )nih.. mmg kurang ajar sangat.. mentang mentang dia orang veteren boleh plak buat suka suki bapak dia jer....

arinih aku tak tau nape la train arinih agak lambat sket jer dari biasa... so bile sampai jer train, keadaan tu mmg mcm sardin lah.. baru kat stesen pandan jaya je dah pack.... so aku ni bolos la masuk dalam... aku pun berdiri mengadap cermin. sebelah aku nih aderla rentua cina ni... dah tau kata diri tu tua berdiri lah stabil sket....tak duduk diam mcm budak kicik jer.. nek rimas aku... time tu aku mmg dah mula rase kureng coz dah pack dgn org.. sampai kat stesen pudu,akak yang duduk berdepan aku bangun nak turun la gamaknyer... so mase train tgh slow keadaan jadi tak stabil la... rentua cina nih belum pape ag dah over acting... baru ke akak depan aku nih angkat punggung rentua cina nih dah terjah tolak aku yang kat sebalah dia semata mata nak duduk punya pasal.... akak tu lak tak sempat nak control badan sempat paut pada aku.. hah aku yang kecik lagi tak stabil nih plak nyaris nyaris nak mendarat jatuh.. mmg mcm bangang ajer...

aku terus fire " hish tak meyempat nyempat rentua cina nih.." mmg nampak macam aku tak hormat org.. peduli ape aku...!!! kuang ajo sangat... mcm lah aku nih nak duduk tempat tu... aku pun tau adab jugak untuk bagi duduk pada org yang lebih berumur dari aku..
mmg dasar cina kuang ajar!!!!!!!! eeeiii gerammm seh! mcm nak tepak tepak ajer rentua nih....

kalau aku jumpe lagi rentua cina tu mmg aku ajar dia sket... puas ati aku... ajarkan dia mcm mana nak hormat orang..
kot ye pun cakap la tumpang sket ke.. nih main redahhhhhh jerrrrrrrrrrrr... hoi.. budi bahasa talak ada ka!!! lu ingat ini train bapak lu ka?

dah tu ujan lebat plak kat bandaraya.. adoiiiiii boleh plak ujan time aku tak bawak payung... tercongok lah aku kat bandaraya tu dekat 1 jam nak tunggu ujan surut.. mujur kak ai tlg ambik aku.. thanks ye kak ai........ hmm tak pasal2 telat sudah aku masuk keje arinih... sumer pasal tak bawak payung...

cik ipah len kali sediakan payung sebelum ujan yerrrrrrrrrrr

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP