Followers


familia

familia

mOsHi2


movie lagi

>> Monday, June 30, 2008

Last weekend, aku hang out with adam… memula ingat nak kuar awal sket tapi memandangkan malam sebelumnyer dia ader hal n tido pun mcm tak cukup so aku decide untuk kuar lewat sket. Kebetulan abah aku pun nak kuar g low yat untuk service laptop aku…(hmm nak harapkan aku untuk bawak laptop g service ..jgn harapler….) huhuuhuhu…. So aku kuar saing abah n separate sampai kat hang tuah….g

Aku jumpe adam.. n decide nak wat ape untuk habiskan mase yang ader… aku sebelum ni aku mmg dah plan nak nengok citer `SEPI`……
Aku ader jugak bagi hint dengan adam.. tapi mcm hamper ajer ati den nih bile dia mcm kureng nak tgk…. Coz dia nak nengok `GET SMART` lakonan anna hatterway,the rock…. Hmm aku pun nak nengok jugak citer get smart tu…tapi lebihnyer aku nak nengok citer SEPI,
Last-last adam beralah untuk tegok jugak sepi…. But aku pun beralah jugak dengan dia.. so mase kat counter GSC aku decide nak beli 2 show citer sepi dengan get smart……

1st show get smart kul 2.10 then sepi kul 4.40 so sempatlah nak bekerja kan… so sementara naktunngu show movie tu aku ajak adam men game kat dekat2 situ jugak.. saje nak lepaskan tensi aku …..
Sempat jugak aku melayan drift game kat situ…. Ermm fight dengan orang yng pro mcm adam tu mmg bikin ati aku asyik tak puas ati aje even sekadar game aje kan…. Nasib beklah kali ni `ong` aku kot sampai aku boleh kalahkan dia hihiihhi sonok ati aku… but last game before nak g tgk show aku dah mula ngengada main…. Geram dia dengan aku yng main mcm budak baru nak blaja…. So kita org blah untuk ke GSC….

REVIEW FILM…


GET SMART

Citer ni mmg lawk giler.. action yang mmg lawak tak hengat punya…ader aje yang lawak bodoh hero tu buat…kalau nak harapkan aksi yang mcm citer jame bond tu xaderlah tapi sekadar nak tunjuk citer tu mcm citer action lain mmg boleh lah.. kredit aku kasi kat hero dia yang mmg pandai maintain muka bile buat lawak..adoi……

Lakonan anna pulak rasenyer aku kureng sket .mayb sebab aku ni terlalu mengharapkan kesempurnaan aksi yang mcm Angelina jolie wat dalam filem WANTED. But oklah percubaan dia untuk filem aksi nih…

SEPI

` mengapa berjumpa kalau ditakdirkan berpisah`……

Tagline filem nih.. aku suke sangt!! Ermm overall mmg besh la citer nih… 3 kisah dalam 1 filem. Adam dengan citer dia (kembang adam bile watak afdlin tu nama adam…) poyolah….. sufi dengan kisah dia n imaan dengan citer dia…

Aku mls lah nak citer balik synopsis citer nih coz mayb dah ramai yang dok hebohkan..
Aku suke watak peire ngan baizura kahar… romantic gitu.. sungguh citer ni terkesan kat ati aku.. punyalah aku menghayati SEPI nih sampaikan aku boleh termenitiskan air mata aku ..warrrghhhhhhhhh sensitip tak kene tempat…. But aku rase citer nih mmg punya maksud mendalam… kesepian yng cube disampaikan dengan puisi SEPI tue…. So sweet…. Hope ader lagilah filem melayu yang mcm nih ag kat pawagam lepas filem cinta dengan sepi……

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP