Followers


familia

familia

mOsHi2


BatMan.. "thE daRK NiTe" ku dah tgk!

>> Friday, July 18, 2008

well mcm entry semalam yang aku beriya iya nak tgk sangat movie nih..
akhirnya kini pasti dapat jugak aku nengok...
kemalasan nak tunggu weekend
coz mesti crowded punya sume cinema kan kat around kl nih so aku decide tgk ptg semalam...

durasi filem 3 jam.. wah mmg buat aku sakit pinggang....
kebekuan dalam panggung! tapi citer ni mmg detail la... best....

nak aku citer? ermm tak yah ler.. nak tau g r tgk kat panggung..
tengah hangat dipasaran nih.....
hikhikhikhik...

siyes pas aku tgk movie aku mmg kepenatan giler lah.. sampaikan dalam train asyik sangap aje tahan ngantok .... rase mcm lambat ajer sampai stesen umah..


well ape ag movie aku nak tgk pas ni ae?

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP