Followers


familia

familia

mOsHi2


air mata seorang ayah..

>> Thursday, July 31, 2008

pagi ni pagi pilu buat aku.. terasa betapa durhakanya aku arinih bile aku dapat lihat air mata abah aku yang aku sayang sangat.. lelaki paling aku sayang,hormat segala- galanya bagi aku... terukkan aku...?! bukan niatku nak buat dia nangis atau pape pun.. bagi aku , aku sendiri kalau boleh tak nak langsung nak sakitkan atau lukakan perasaan kat orang yang aku sayang.. aku nak bahagiakan sume org.. tapi aku ni manusia yang tak lepas dari buat silap.. mcm tu jugak keadaan nya antara aku dengan abah..
sedey sangat..

atas ape yang berlaku biarlah hanya aku aje yang tau.. cukup sudah apa aku rase sekarang..
hilang sudah mood aku untuk sepanjang arinih aku raselah..

maafkan along bah...
bukan niat along nak lukakan ati abah..
malah tak pernah terlintas langsung nak buat abah mcm nih..

benar orangkata bile emosi dapat kawal diri hilang sumer pertimbangan..
tu la yang along rasekan..
along mintak ampun abah...

selama ni along tak pernah nak mintak pape dari abah.. malah abah pun tau along tak pernah nak bebankan abah tapi.......
along mintak maaf abah.....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP