Followers


familia

familia

mOsHi2


shoppink 2 -

>> Monday, July 07, 2008

ni post yang ke 2 untuk sambungkan pembuangan duit duit yang terperap kat akaun bank. heheheheheh.
kali nih aku n famli travel jauh sket la.. ke NILAI 3.

untuk ape?

shoppink.... but bukan shoppink baju but aku nak li gobok. hukhukhuk..
jauh kan aku beli sampai ke nilai 3.. gasak ler.... ader sebab nape aku suke beli kat sini.
banyak pilihan kat sini...kayu mmg kualiti habis!!

1. sebab nyer aku dah penah beli barang2 ukiran kayu jati kat sini... so kualiti mmg bagus.. harga berpatutan..( ermm boleh kurangkan harga kaw kaw punya...)
2. sebab ukiran kayu dia mmg halus n menepati kehendak aku nak..

3. aku order gobok ikot ukiran yang aku nak... fresh dari jepara, indonesia......
cantikkan congkak berukir nih? ermmm harga?? heeeeeeee
ni hobi aku jugak selain dari membaca. nak kumpul harta....(bertuah bakal laki aku kot) aku mmg minat giler konsep yng ala -ala nusantara,baliness nih.. so byk items kat umah aku mmg ikot konsep nih... aku beli 3 item perabot jati.. hihihihihihi abah aku beli 1 perabot/almari

bayar asing-asing.. but 1 bil....(coz nak deliver ke 1 tempat yang sama) hehhehehehe

aku beli cermin berukir yang aku tempah sendiri design ukiran kayunyer...(2 bulan aku tunggu tau) so mmg complete set seswai dengan items yangdah ader kat umah aku...

ni contoh gobok aku nak but ader lain sket dari segi design dia.. tak tak dapat ambik gambo gobok aku order coz dia tengah packkan item tu....
ni antara gobok yang abah beli....

aku beli jugak rak jati... berjaring kat tepi.. ngan lampu stand berukir jugak... abah aku pulak li almari 2 pintu berukir jugak...satu design dengan design aku tempah... ihihi

hah ni lampu yang aku tempah.... besat siot.... Rm 350 tu dah tawar harga dah tue.....

total sume RM3000! fuyoooooo!!!! rasenyer arinih kot barang 2 tue dihantar kat umah... ermm tak dapatlah aku nengok coz aku kene g kelas... sem aku dah mula...


kuda ku lari gagah berani.. ceng ceng..... vibrate skt heeeeeeeeeee
kira wang mau bayar dong.........gigil tangah aku nak bayar hehehehehhehehe but ati aku puas....nilai yang cukup berbaloi untuk hasik yang bikin aku senyum puas... mujur ukiran aku nak tu menjadi..



shoppink langsir....


hah yang ini part mama aku.. but aku yang decide la the consept of our home curtain... coz aku dah cakp ngan mama aku nak create deco umah untuk tahun nih.... (tunjuk bakat dari bimbingan mama) puas jugak la masuk setiap lot kedai cari kain langsir.... sush jugak kalau nak cari warna yang betul2 kite nak.....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP