Followers


familia

familia

mOsHi2


hapi besday angah.

>> Friday, August 01, 2008

happy beday noor fasiha saqiena bt abd halim..
arinih beday adik aku..

moga dengan umo yang mencecah 18 taun nih..makin matanglah adikaku..ni tak asyikperangai yang bebudak ajer....uhhuuhu

untuk tauh ni aku tak prepare pape present untuk dia.. kijam kan..
but aku n mama buat something... just mkn mkn jer..
almaklumlah skunk dah agak jarang we all the family member having dinner together kan.. so aku amik opportunity ni untuk kumpulkami anak beranak celebrating angah beday...

untuk rancangan awal nak bawak g mkn ikang bakar kat blakang istana nih.. almaklumlah bebaru niader di promote kan kat tb.. so nak jugk aku try test mkn ikan bakar kl nih...takyah g jejauh kan...


but aku cansel bile abah aku pertikaikan cara masak ..ermm dia riso if orang cuci ikan tu takbersih.. abah aku nih cerewet sket hal nih.. so aku decide g mkn pija ajer.... hahahahahahha



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP