Followers


familia

familia

mOsHi2


lunch time n mobie time

>> Thursday, August 28, 2008

lunch time semalam aku g makang kat kopitiam bts. jauh sket dari opis. agpun keje dah habis kan so wat pe nak melangut kat sana lagi ye tak?adam ajak mkn kat kopitiam..aku pun layan ajer coz mmg time tu perot mmg mintak diisi. heeheheh aku order bese bese jer... agpun kejar mase nak tgk mobie kan.. coz ader 1 hour ajer lagik. kalau ambik yang heavy sangat nak tunggu dia masak pun 1 jam.. yang aku order ni pun amik mase boleh tahan lamer gak nak siap.. apatah lagik kalu yang special complicated hehehe.
tekak aku tetiba nak try test chinese kuew tiew..n adam plak just amik fried kuew tiew.. ari kuew tiew senunia yer....coz nampak cam sedap jer..(macam ajer ye.. rase belum tentu lagik)
sesambil tu dapat ler mkn disert dia dulu kan.. n pun hampeh coz disert patot last.. but dia serve awal kan.. agpun lambat sangat nak tunggu order dtg...aku plak tgh kebulur time tu.. blasah ajer.

mase order sampai.. aku tgk mcm sedap ajer menu aku tue.. yup mmg sedap.. tapi kene mkn panas2 ler.. dah sejuk eeeeiii tak sedap langsung!! last2 aku suh adam habiskan aku nyer yang tak habis tue.. aku plak wat system barter tukar menu ngan dia.. blasah chicken wing! pas mkn jer terus g layan mobie...
before that. aku ader masuk 1 kedai bakery nih.. bun dia sedap... sempat jugak aku snap 2 3 pic bun dia yang comel comel gitu......
punya comel sampai tak sanggup nak mkn.. hehheheh buy 3 free 1 okek!! new promotion kat bakery cini!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP