Followers


familia

familia

mOsHi2


ponteng kelas lagik!

>> Tuesday, August 12, 2008

lastnite ponteng kelas.. sebab pe?
kemalasan yang teramat!!! aci tak? teruk kan aku nih...
apa la nak jadi ngan anak halim nih....

so kebetulan ptgnyer aku jumpe dengan adam with his fwen amie...
aku ajakler mkn2.... then tetiba adam usul kan untuk tgk movie.. aku ape lagi terus say YES!.. adam n amie siap bahan aku kemalasan nak g kelas... hohohoho

then kitaorg cepat2 wat online reservation kat GSC mid valley... memula nak tgk SUSUK.. tapi tak jadi tukar plan amik ROGUE!

then balik untuk siap2 sebelum show movie tu mula..
samapi jer kat midvalley trus g counter coz kitaorg sampai sana pun ngam2 show nak start... hikhikhik.. ni aku letakkan pic sahabat kamceng ni.. !!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP