Followers


familia

familia

mOsHi2


confession of my heart..II

>> Friday, August 22, 2008

mcm mane aku nak mula ae? hmmmm alhamdulillah. aku tak penah le nak rase tenang mcm ni pas sumer masalah datang wat rombongan kat dalam pale otak aku nih... sadis seh!
hhohohoho aritu bukan men serabut otak aku ni bile aku dapat tau ader orang ketiga dalam hubungan aku ngan adam.. sungguh aku langsung tak terpikir akan wujud lagi insan itu.. aku bajet pompuan lain lah yang nak kacau daun kan... tup tup... the only person that i never forgive for what she did to me before yang timbul semula mcm sabut kat air dok dalam hubungan kitaorg nih.. apa motif eden tak tau lah..
ape yang aku tau sebelum ni bukan main lagik meroyan dis gurlz bambu adam bile adam clash dgn dia.. bukan mainlah maki hamun adam ni depan aku.. konon tak mau maafkan lah.. ape lah.. yang bile pompuan tak matang akan act bile tgh frust kan... ni boleh plak datang buat jejak kasih.... ermm ke jejak nak sambung kasih yang dah putus tak bersambung tue? ....?1
but itu hal antara adam dgn his past lah.. mlas aku nak masuk campur .. tlg tgok jer boleh ler...
hohohohoho...
then bile aku pikir pikir balik.. mungkin ada baiknye jugak bile jadi mcm nih..bukan maksud aku MERELAKAN but aku pikir untuk kebaikkan.. menjernihkan apa yang keruh antara adam ngan his past kan... agpun buat apelah nak bermusuh musuh .. dunia ni kecik jer... lelama jumpe jugak... so eloklah dalam erti kata berbaik la sesama umat kan..just forget about what happen before..
dan untuk pihak aku plak... jujur aku cakap sesungguhnya aku betul2 tak sangka jugaklah..but aku pikir positif... ada baiknyer kalau dat gurl dah boleh berbaik n lupakan permusuhan antara dia ngan adam dulu...
aku pun dah explain dgn adam tentang ape aku rase as his gurlfrenz...ape aku rase tentang apa akan jadi pas ni... aku yakin dengan adam.. yakin dengan perasaan adam kat aku.... dan aku boleh buang jauh2 prasangka aku terhadap benda negatif nih..
aku cakap ngan adam.. just treat her as your frenz... as she mention before..(aku tak tau lah kalau2 dat gurlz still ada chenta lagik sama pacar gue)... i trust both of you.. bak kata tak melayan tak jadi kan.. so kalau ko tak layan perasaan chenta dia.. so takkanlah tergugat kasih ko kat aku ye tak?.... aku sekadar tgk sejauh mane.. if aku realize something not going right n can influence my relationship between me n adam barulah aku akan take an action lah... so time tu sendirik mau hengat la....
aku tak mo lah nak bertindak 'bijak' macam ape yang dat gurlz penah buat sebelum nih.. wat malu jer.... ... elok jugak adam time dia as kawan untuk tlg dat gurlz dari sesat jauh...
selumber kodok aje aku ae? bukan selamber but ni cara aku untuk solve hal ni.. aku neutral sekarang nih..in time aku corat entri nih.. .... i want da best in my relationship so aku kene buat something dgn cara matang...
aku tak mo emosi manipulasi tindakan aku.....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP