Followers


familia

familia

mOsHi2


movie lagik - death race

>> Sunday, August 24, 2008

aku tak dapat nak tahan diri aku ni dari tak mo nengok movie kat panggung! mcm ner ae? alah aku niat tak mo nengok...sti ader ajer movie best dok tgh main kat sumer cinema suruh mesia ni...

movik kalik ni action sket.. eh banyak action oooo.. citer death race. ganaz aku nengok citer nih..dulik ape aku ae..

ermm citerni mmg gempak la coz byk aksi ganaz tak hengat mase tengah race keta. keta plak

bukan sebarang keta.. ni jenis specis bapak kebal punya keta. aku nengok pun rase ngeri jer.. baik punya stunt depa kasik dalam ni...


mmh berbaloi kalau li ticket citer ni.. aku kemalasan nak citer balik movie ni coz aku tgh kejar mase kan... so aku main tempekkan gambo je la untuk tatapan ..hihihi


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP