Followers


familia

familia

mOsHi2


rehearsal merdeka!

>> Wednesday, August 27, 2008

ujung2 bulan di bulan lapan nih mcm2 agenda ader.. paling tak sabo punya event is sambutan merdeka yang ke 51 tahun.. wah sebaya bapak aku punya umor la mesia nih.. hikhikhiki.. so time2 mcm nihlah boleh tgk segala persiapan untuk dat event kan..
untungnya bile opis dekat2 ngan dataran is boleh tgk live resepsi sambutan merdeka punya rehearsal.. so yang elok2 tgh khusyuk buat keje yang melambak ni kekadang tercuit jugak nak tgk apa jadi kat luar opis kan!!!
sape ler tak tertarik kalau tetiba dengar lagu pancaragam yang mcm2 lagu dia mainkan... tgk perparisan yang tak bape nak lurus... tul tak?
mcm suasana aku turun g cafe untuk isi pewot aku yang tetiba lapor.. maklum kat opis aku tu bukan main sejuk...bile sejuk pewot pun munyik untuk mintak di isi...
balik pada kat cafe,,, time tu tgh rancak dengor lagu pancaragam kat luar bangunan kan.. punya la ramai staff.. cleaner n sesape yang terasa tertarik dok nengok kat tepi tingkap beso sepanjang cafe.. ermm terdetik jugak kat ati aku kan " setiap tahun buat rehearsal takkan nak tgk lagik?" kekadang aku tersenyum jugak tgk gelagat orang2 matang nih sesekali kan kalau buat perangai jakun .. wahh bahasa.... baikk punya! tapi untuk rehearsal mcm nih kureng sket .. tak macam full rehearsal sehari sebelum event betul-betul. sebab tak byk sangat aktiviti.. yang ado sekadar perarakkan jer..
mujur department aku nih agak tinggi so mmg boleh tgk le.. dari ujung dataran sampai ke ujung bangunan mara.. sebab mcm last year pun end perarakkan samapi kat bangunan mara je kan.. so boleh le tgk dari atas.. tak der sape nak halang pemandangan orang pendek lagik molek nih. .. huhuhuhuhu.
tak sabo plak nak tgk full rehearsal jumaat nih..bukan pe.. time nih lah kalau korung nak tgk segala reformasi keta kebal ke.. jet2 pejuang ke...hah time nilah.. boleh tgk ... keta antik.. segalam mcm... mcm trademark astro "mcm-macam ado"....
hah time ni mmg aku suke.. n ader gak tak suke..suke sebab dapat tgk kan... dah tu tak perlu nak berebut nak tgk... yang tak suke bile time reformasi jet2 pejuang nih.. maunyer habis dia tarik segala nyor... dgn bunyi kasi gegar punya gegendang tinge.. dah tu nanti mesti ader power trip kat setiap bangunan yang kat area kl nih... time ni aku n senior pulak yang jadik sibuk.... nak kene restart sumer server.. kompom punyalah..
aku pun heran apepasai la mesti ader power trip kalau jet pejuang lalu kat udara?!hmmmmm

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP