Followers


familia

familia

mOsHi2


tresure hunt KWSP 08

>> Thursday, August 07, 2008


nak join? oh no so sorry ni just utnuk ahli club jer.. len kalik ae....!
ermm kul 3 jap ag ader taklimat untuk program nih...
alhamdulillah akhirnya abang sayang aku.. bagi jugak izin untuk aku g ikot tresure hunt nih..
even mulanya dia agak kureng gemar nak bagi aku itot...
frusttt sangt coz aku mmg tingin nak join n rase pengalaman nih....
hampir 2 minggu jugaklah aku kene tahan kene serangan mental dgn abang sayang aku nih...
until dia bagi jugak keizinan dia tu.. amin...
sayang.. ma janji akan jaga diri ma....!!! chaiyokkkk!!!!
thanx ya sayang give me this chance yer...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP