Followers


familia

familia

mOsHi2


DurIAns..

>> Tuesday, August 05, 2008

skunk kan musim durian ye tak? ermm sebut sal durian nih... semalam pas bukak pose aku ngajokler pakwe ku g cari durian heheehhe... tetiba tingin nak mkn walhal sebelum nih dah puas dah aku mkn..aku ngajak dia cari kat area cheras jer.. kemalasan nak g jejauh semata-mata untuk durian jer... but bfore tu aderlah sket ertengkaran kecik.. tok sah ku citer.. just salah paham jer...

seingat aku.. ni lah 1st time aku li durian..sebelum nih langsung tak ader coz sumer durian FREE jer,,,,hahahahaahahhah
cume sejak dok kl ni jer kene kuar wit sket.. bukan kededut.. but selagi kelebihan untuk dapt barang free tu ader bek manfaatkan hikhikhik..

memula g kat 1 tempat nih...comey2 jer duriannyer.. ambik sebijik jer nak merase je kan... dalam sebijik tu just ader 2 ulas jer... hampeh.... tapi even 2 ulas pun.. isi nyer wah.. padat.. dgn lemak berkrimnyerrrrrrrrrrr. wah sodap!! tgh sedap2 mkn tetiba bergelap kejap.. coz generator wat hal.. mmmg pengalaman mkn dalam gelap ahaks!

pas hbis jer... kitaorg pun gerak la g jenjalan kan,... sampai je kat area bandar tun razak, ermm aku bg hint durian kat pakwe aku.. mujur dia phm...so berhentilah untuk kedua kalinya just untuk mkn durian ag.
kali ni besor sket buahnyer..
isi pun byk! mknlah kitaorg kat tepi jalan.. ader disediakan meja.. wah sedap nyer hingga menjilat jari!!!! sedap sangat.. puas aku mkn.. hbis jer trs lek umah...

sempat jugak suh abah aku li durian esok hehehe...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP