Followers


familia

familia

mOsHi2


the mummy.

>> Saturday, August 02, 2008

arinih aku g tgk movie ag.... dengan siapa? dengan pakwe tersayang akulah...


ikot plan asal kitaorg decide nak jumpe dalam around 1o pagi la.. coz kekononnya nak travel sket g exhibition lah.... jenjalan la.. but dia lari sket dari waktu asal coz pakwe aku adam boleh sambung tido balik... huh hampeh jer.. aku yo yo la tunggu dia... mujur aku tergerak nak tepon adik dia syakirin... bile syakirin cakap abg tido hangen ajer 1 badan aku nih... gerammmm.... ni kompom dia tido lambat nih...


mujur mood aku baik arinih so aku dengan sabar tunggu dia bersiap2...

aderlah dalam 45 minit la aku tunggu..adam nih kalau bersiap mmg kalah owg pompuan tau.. tu pasal bile aku janji nak kuar dengan dia aku akan pilih 1 jam lebih awal dari biase untuk jumpe atau date.. ni sebab nak bagi time dia siap2.... hahahahah erm kekadang cian tapi bile tgk aku lagi aku cian kat diri aku coz aku mmg tak suke nak tunggu nih.. jenis aku mesti punchtual kalau dah wat janji.....
aku decide nak tgk kat pavilion... coz kat bts mmg ramai org.. mls ku nak line up li ticket..

adam on ajer..hhhehhehhehe memula jenjalan.. sampai ler kat gsc pavilion... wahh ramai seh!!!

hah ni tgh sale ni kat paviliion... sape yang wit nyer berkepok...buatlah amal jariah kat sini yok!!!! hehhehe....hah tgk outlet ni tingat aku mlm ni ader mtw asia award la..... heheheeeheh kat genting ae?


ramai giler manusia dok line up kat depan counter nak li ticket punya pasal... nak tak nak beratur la aku ngan adam.. naktunggu beratur je aku boleh nak tumbang jer lenguh kaki berdiri lelama...



mujur ku sempat le li tiket kalau takmaunyer kene tungu untuk tanyangan kul 5 punya.. kemlasan nak tunggu dol...


ermm best gak citer nih... aura jet li jadi maharaja wah.. aku salute.... seswai na watak tu dgn dia... cume sket terkilan ler bilewatak michelle yeoh tu mcm watak sampingan jer.. babak lawan2 jet li ngan michelle pun kejap jer,,, tak puas aku tgk..almaklumlah 22 pelakon filem ni kan artis martial punya so babak lawan2.. kung fu kungfu nih kalau boleh nak lah di panjangkan.. ni aku rase dalm 5 menet jer lawan... pape best jugakler...cume mcm ader yang kureng sket.. mayb byk pelakon baru kot...


pasni nak ajak adam nengok filem tamil nak? rajnikant belakon... peberet artis tamil ooooooo

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP