Followers


familia

familia

mOsHi2


kusut dan kusut dan kusut lagi..

>> Wednesday, August 20, 2008

"eeeiii buntu,kusut pale aku!"
"nape?"
"ntah..."
"xkan ko sendiri tak tau nape?"
"malas nak pikir.."
"malas nak pikir atau nak ngelak?"
"dunno..."
"cuba berani sket!"
"............................?!"
Tersedar dari menungan. Oh, rupa2nya aku hanya bercakap2 di dalam hati.

setiap blan kalau tak ader masalah mmg tak sah kan...? takkanlah takder sikit pun waktu untuk diri aku ni raser tenang sket walau tak byk pun kan.... apa masalah aku ni sekarang? banyak sangat masalah...................
uhhhhhhh nape ngan aku ni? argghhhhhh what happen to me now?!!!!! im tired with dis situation la.....
...........................................................................?!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP