Followers


familia

familia

mOsHi2


i want my cheque!!!!!!

>> Friday, August 08, 2008

very frust oooooo..... sebab ape?
sebab cheque aku lambat sangat nak issue!!!!1
hantu betoi la...
geram tahap gaban...

itu hari cakap lain.. skunk ckap lain... mmg melayu mudah lupa la..
walhal 'pihak' tue dah tau kan sal bab cek cek nih..
disebabkan cek aku tu kelembapan terpaksa aku cantas budjet aku !!!

itu hari depan bapak aku bukan men cakap nak directkan ke akaun aku..dah tiba mase.. cakap plak nak dirct terus ke pihak ketiga... then baru ke akaun aku..apa ni oiiii !!! dah tu boleh plak cakap lain yang aku kene dahulukan wit aku then claim balik semula....? what the hell of this organisation is? menyusahkan org balik tau!!!

warrrghhhhhh..
sakit hati aku.. mcm nak ajer aku g sound orang atas... tu la nile suh guna tenaga muda.. cakap orang muda ni tak byk pengalaman.... nak jugak pertahankan orang veteren sangat.. konon byk pengalaman.. hal cek aku pun nak amik mase ke...?

kalau aku tau akan susahkan aku balik tak adernyer aku g mintak pihak korunk la....

errkkkkk... skunk nak aku tunggu bape lamer? thun depan baru leh clear ke? sengal la orang orang tua nih buat kejer.. ni mula aku nak menyumpah seranah orang...

jgan sampai aku buat cara kotor haru birukan department korunk!.. eeiii...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP