Followers


familia

familia

mOsHi2


enough!

>> Saturday, October 31, 2009


what enough is enough! fullstop....

"kalau hati ini persimpangan, maka kekeliruan akan membawaku ke jalan tanpa penghujung...."

so aku make decision

let go everything... tak sanggup rasenyer nak rosakkan pertalian yg baru ini..

seharusnya aku perlu bersyukur dgn adanyer pertalian baru ini.... aku tidaklah perlu bermasam muka ag dah...

dan untuk orang orang yg memang menantikan hidup aku kucar kacir... terima kasih lah...
aku insan lemah yg kadang kadang termakan butir bicara yg tanpa ku sedar ia hanya untuk merumitkan keadaan...

mujur aku cepat tersedar... aku lebih sayangkan pertalian ini dari kauorg yg nak cucuk cucuk menambahkan luka dalam hati..

cukupla.. bukak buku baru... byk yg perlu aku atur dalam hidup nih... aku nak abg ajib aku akak ai aku famili aku bangga ngan aku...

cukup la sebulan nih aku terkeliru... kekeliruan yg bawa aku tanpa penghujung...




but now.. new day has come... akan ku nikmati hari hari mendatang dgn lebih baik...

untuk jifat.. our luv dah xpired... cukup kot.. mcm novel tarikh luput cinta tue... saya sayangkan awak.. but cukup la sayang saya ni sebgai sayang adik pada abg mcm sayang saya pada akak n abg ajib saya n famili saya...

mungkin ada yg lebih baik menanti untuk aku...

P/s : nanti leh jifat pasang PI untuk aku ae... mcm di apasang PI untuk kak ai kekekeke...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP