Followers


familia

familia

mOsHi2


gelisah

>> Saturday, October 17, 2009

dunno y malam tadi aku gelisah sangat... actually since ptg ag aku rase tak sedap ati..

dh mcm kucing hilang anak... duduk pun rase tak selesa... aku msg abg aku... kol... tak reply... hish nape ae?

tak tentu arah dibuatnyer....until aku dapat sms dari dia around 9 40 pm " abg mintak maaf sangat sangat adik... abng tgh ader masalah besar nih.. nanti dah reda abg tepon ae...:
terkejut.. patotla aku rase gelisah tetiba.... upenyer aku msih kuat lagi instinct yg relate to him...


macam nak meletup je debaran kat dada ni.. mcm sumthing bad will happend..... adakah .............? Ya Allah mintak dijauhkan...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP