Followers


familia

familia

mOsHi2


eyfa hanies atau eyfa adira?

>> Tuesday, October 06, 2009

hurmmm ader yg bertanya nape ku tak update blog.. bukan ku tak nka .. byk cerita sebenarnya.. akan tapi emosi aku tika ini amat tak memberangsangkan untuk aku citer ... biarlah rahsia.. nanti nati bile ader rase nak citer then baru ku citer...


hurm n3 this time sal nama... eyfa hanies atau eyfa adira.. sebenarnyer 22 nama ni nama aku.. skunk ni tgh pikr nak guna nama mana.. bukan sedap pun.. glamor pun tak.. but atleast bagi aku, aku dpaat lindungkan diri aku. skunk dah takde sape leh protect aku.. so aku kene survive sendiri..

biarpun "dia" akan make sure identiti aku tak dpat dicari tapi adakala kite perlu sesuatu utuk lindungi diri kita...tambahan pulak skunk nih ader orang dh leh locate kedudukkan aku so kene ader inisiatif untuk tingkatkan mutu power puff gurl aku nih kueng kueng kueng....!!!


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP